Rene zoekt werknemers

Pagina: 1
Acties:
  • 882 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuggy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-10-2024
Mede-auteur:
  • boiert
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06-2024

boiert

Hoi

Ik ben René, eigenaar van Renesoft en lichamelijk gehandicapt.

Ik ben geboren op 03 04 1994, in de eerste drie weken na mijn geboorte heb ik een hersenbloeding gehad. Hierdoor lijd ik aan Dyskinetische Cerebrale Parese (CP).
Dit is een bewegingsstoornis die wordt gekenmerkt door onwillekeurige bewegingen.

Ik heb twee vormen van CP: hyperkinetische CP en dystone CP.
Ter informatie: Dit lijdt tot ogenschijnlijk doelloze en oncontroleerbare bewegingen, ook in rust. Ik heb geen vaste houding maar langzame bewegingen met opbouw van spierspanning vooral in onderarmen en –benen, handen en voeten. Ook zijn er snelle schuddende en schokkende bewegingen vooral in het gelaat en in armen en benen, draaiende bewegingen en een sterk wisselende spierspanning met neiging tot hypertonie (verhoogde spierspanning). Dit neemt toe bij verandering van houding of in reactie op prikkels en uit zich vaak in het strekken van de romp, armen en benen.

Ik heb moeite gedaan om te leren praten. Met behulp van Baclofen (een spierverslapper) gaat het beter.

Ik heb meer tijd nodig, met praten en typen. Maar als je geduld hebt kunnen wij er samen wat van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:10
Hi Rene, ik denk dat het goed is als je duidelijk maakt wat je wilt met topic. De titel is "Rene zoekt werknemers" - maar in de tekst wordt daar nergens meer naar verwezen.

Misschien moet je even uitleggen wat Renesoft is (ik neem voor het gemak aan dat je daar werknemers voor zoekt), wat voor personen je zoekt, en wat de baan inhoudt?
Uiteraard wel goed dat je je achtergrond schetst.

Ik ben niet je man, maar hoop dat je iemand vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuggy
Hee WWAS, ik hoop dat mensen die interesse hebben hier reageren, daarom heb ik geen links naar de website geplaatst. Ik wil websites gaan maken voor mensen die geen haast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-10 14:54
Beetje (te) vaag allemaal.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuggy
Ik ben nog bezig met het opzetten van het bedrijf en kan er alle hulp bij gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat doet het bedrijf, wat wil je bereiken, wat kan je er bereiken als werknemer, wat maak je, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:30
Ik vraag mij af of je überhaupt dit gelezen hebt: Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je zoekt werknemers (wat werving is en dus sowieso per definite niet mag) maar vertelt niks over wat je doet? Op die manier ga je geen werknemers vinden, nee. 8)7

Anyway, zie de post boven mij. Het forum is niet bedoeld voor spam en werving.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.