Wijziging user review - rednax2 - Angels-Demons

Pagina: 1
Acties:
  • 1.640 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 20:41
Hierbij het verzoek aan de mods om de door Angels-Demons achtergelaten feedback op mijn profiel te verwijderen.

Angels-Demons en ik hadden een overeenkomst over een iPhone. Ik zou deze donderdag bij hem ophalen. Hij zou mij woensdag het adres laten weten.

Het adres heb ik nimmer ontvangen, ondanks mijn verzoek dit door te geven.

Angels-Demons moet mijn dm's hebben gezien, hij is online geweest om de advertentie op gereserveerd en later op verkocht te zetten.

Ondanks dat heeft hij niet gereageerd. Dat neem ik hem kwalijk en daarvoor heeft hij een negatieve feedback van mij gekregen.

Later heeft hij gemeld (na de negatieve feedback) dat hij het vergeten was. Mosterd na de maaltijd wat mij betreft, hij had ook even eerder kunnen reageren.

Dat hij nu bij mij een mindere feedback plaatst is m.i. niet terecht. De communicatie was vanuit zijn kant slecht/matig, niet vanuit mij.

De advertentie: V&A aangeboden: Apple iPhone 5s 32GB Goud

Mijn ontvangen feedback: gallery: rednax2

Mijn gegeven feedback: gallery: Angels-Demons

Angels-Demons is per DM op de hoogte gesteld van dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben die dag niet online geweest. Dus het klopt niet wat je zegt. Je stuurde mij donderdag een mailtje dacht ik voor het adres maar toestel was al woensdagavond verkocht en donderdag ben ik niet online gekomen. Ik zag je mailtje pas in de nacht en toen was het al te laat. Maar ik liet je ook per mail weten dat ik het vergeten was om dan alsnog een negatieve review te plaatsen vind ik onterecht. Bovendien heb ik geen negatieve feedback bij jou geplaatst maar ik vind het niet netjes dat je een nare review bij mij heb gepost.

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
Er zitten wat tegenstrijdigheden in je verhaal.

Je reactie met dat je het vergeten was kwam nadat ik feedback had geplaatst (vrijdagmorgen 15 mei feedback geplaatst). In de nacht van vrijdag op zaterdag om 2.22 uur je dm. Dat ik alsnog feedback heb gegeven is niet juist. Dit kunnen de mods in de dm conversatie nakijken.

Daarnaast ben je donderdag volgens mij wel online geweest. Donderdagmorgen stond de adv. op gereserveerd en donderdagavond op verkocht. Dat hebben de kabouters niet gedaan. Ook dit kunnen de mods m.i. nakijken.

Mijn feedback is in mijn ogen terecht: we hadden een deal, jij hebt je er niet aan gehouden en besloot daar verder niet over te communiceren (om wat voor reden dan ook), totdat je een negatieve feedback kreeg, toen kwam alsnog een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsnog is maar een woord dat ik gebruik. Ik zei niet dat je vooraf of achteraf hebt geplaatst. Volgens jou was ik online oke dan was het maar zo volgens jou. Maar ik weet zeker dat ik donderdag laat online was. Woensdag was het toestel al verkocht dus zou niet terug kunnen draaien. Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 17:31
Sorry dat ik me er inmeng. (Ik weet dat het not done is, maar had eigenlijk verwacht dat een modje dit topic wel zou oppikken).

Over het algemeen is de regel, geen verkoop == geen feedback. Omdat er geen koop plaats gevonden heeft, is feedback op de koop dus ook niet van toepassing. Dus ik ga er vanuit dat beide reviews verwijderd zullen worden.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Biersteker schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:57:
Sorry dat ik me er inmeng. (Ik weet dat het not done is, maar had eigenlijk verwacht dat een modje dit topic wel zou oppikken).
De Tweakers crew heeft ook weekend. We zijn niet 24u/dag online. :)

Wel is de volgende regel nog van kracht:
Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
Mods ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
Mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
3x is scheepsrecht mods ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nou nee, want jullie zijn er blijkbaar nog niet samen uitgekomen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
Dat klopt. Dus gaan jullie er toch een oordeel over vellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

rednax2 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:35:
Dat klopt. Dus gaan jullie er toch een oordeel over vellen ?
Als je dat wilt, prima. Ga ik eens nadenken :)

Zoals ik het zie was er een overeenkomst: prijs was besproken en datum en locatie van ophalen ook. Slechts het adres ontbrak nog, maar dat zou doorgegeven worden. Angel-Demons verkoopt de telefoon echter aan een ander zonder de koper in te lichten, dit kwam pas daarna. Het getuigd dus van slechte communicatie aan de kant van Angel-Demons. De afspraak was immers al gemaakt. De feedback van rednax2 is wat mij betreft op zijn plaats, de feedback van Angel-Demons niet.

[ Voor 52% gewijzigd door Microkid op 16-08-2015 21:59 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
Dank u.

Dit betekent dat de feedback bij mij verwijderd gaat worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
rednax2 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:33:

Dit betekent dat de feedback bij mij verwijderd gaat worden ?
Mods ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
Zou 1 van de mods de feedback bij mij willen weghalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Done :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers