Gaming pc 750

Pagina: 1
Acties:

• Jasp_16
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-12-2022
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil de nieuwste games op max/high kunnen spelen en er een tijdje mee doen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
het mag tot max 800 gaan kosten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een HyperX headset en een sharkoon muis

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een i5 met een fatsoenlijke videokaart. Een extra cooler heb ik denk ik nog niet nodig.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een intel als cpu. Verder denk ik dat een amd videokaart betere prijs qual verhouding heeft.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie maakt me niet uit. Ook de grootte niet. Verder wil ik niet dat hij veel lawaai gaat maken maar hij hoeft ook niet onhoorbaar te zijn.

Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan de overklokken

Zelf had ik nu dit in gedachten:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 180,95€ 180,95
1ASRock B85M Pro4€ 64,51€ 64,51
1Gigabyte GV-R928XOC-3GD€ 250,49€ 250,49
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 53,95€ 53,95
1Corsair Carbide SPEC-01 Red Led€ 49,90€ 49,90
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 51,95€ 51,95
1Cooler Master GM G450M€ 46,75€ 46,75
1Crucial BX100 250GB€ 84,95€ 84,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 783,45

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-12 19:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Deze PSU is veel beter dan die CM in je lijstje pricewatch: Seasonic M12II Evo 520W

De moederboord die je hebt is wel prima, maar als je misschien paar tientjes extra geeft voor een betere moederboord ben je dan gelijk klaar: pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B6

In de titel staat 750, bedoel je €750?
In de Startpost staat wat anders qua max budget.

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchredgaming op 23-05-2015 14:38 ]

Review QNAP TS-230 NAS

• timal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-11 18:47

timal

hey

Zoals hierboven gezegd is die Seasonic voeding inderdaad een stuk beter dan die jij had gekozen. Een iets goedkoper alternatief is de Antec VPF 450 of 550 Watt. Ze leveren beide genoeg vermogen, dus kijk maar welke het goedkoopste uitkomt (rekeninghoudend met de rest van het systeem).

Je videokaart is op zich goed, alleen hij is momenteel niet zo goed leverbaar. Deze van MSI presteerd nagenoeg gelijk en is beter verkrijgbaar.

Je zou ook nog even naar je moederbord kunnen kijken. Die Gigabyte Sniper heeft zo een M2 slot, betere audio en wat meer uitbreidingsmogelijkheden. Ben je niet van plan dit te gaan gebruiken, dan kan je naar mijn mening beter voor de ASRock gaan, maar met beide doe je geen miskoop.

Een extra koeler op je processor is altijd wel fijn, minder herrie en lagere temperaturen. Hoewel de standaard Intel-koeler ook wel zal voldoen, kan je kijken naar een alternatief als deze of deze.
Je kan natuurlijk ook eerst zien hoe de standaardkoeler presteert, en wanneer je niet tevreden bent schaf je alsnog een andere koeler aan.

Voor de rest een mooi systeem.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-11 16:45
timal schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:43:
Zoals hierboven gezegd is die Seasonic voeding inderdaad een stuk beter dan die jij had gekozen. Een iets goedkoper alternatief is de Antec VPF 450 of 550 Watt. Ze leveren beide genoeg vermogen, dus kijk maar welke het goedkoopste uitkomt (rekeninghoudend met de rest van het systeem).

Je videokaart is op zich goed, alleen hij is momenteel niet zo goed leverbaar. Deze van MSI presteerd nagenoeg gelijk en is beter verkrijgbaar.

Je zou ook nog even naar je moederbord kunnen kijken. Die Gigabyte Sniper heeft zo een M2 slot, betere audio en wat meer uitbreidingsmogelijkheden. Ben je niet van plan dit te gaan gebruiken, dan kan je naar mijn mening beter voor de ASRock gaan, maar met beide doe je geen miskoop.

Een extra koeler op je processor is altijd wel fijn, minder herrie en lagere temperaturen. Hoewel de standaard Intel-koeler ook wel zal voldoen, kan je kijken naar een alternatief als deze of deze.
Je kan natuurlijk ook eerst zien hoe de standaardkoeler presteert, en wanneer je niet tevreden bent schaf je alsnog een andere koeler aan.

Voor de rest een mooi systeem.
Ik denk dat een andere processorkoeler wel aan te raden is als hij niet wil dat hij teveel geluid gaat maken. Die koeler van de 4460 gaat namelijk al gauw wat geluid maken en de temperatuur kan relatief hoog gaan. Ik zou zeggen kijk ff bij de reviews hier op Tweakers(en dan de minpunten). De twee voorbeelden die je geeft zijn inderdaad goed. Moet je alleen even kijken of dat gaat passen met je RAM, die je nu hebt zijn niet low-profile. Daarvoor zou je bijvoorbeeld de pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU kunnen nemen.