Blue Snowball ICE werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apooc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 11:18
Beste Tweakers,

Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een Blue Snowball ICE. Het is een plug in play microfoon (zonder drivers). Ik heb hem in usb 2.0 aangesloten en hij geeft een groene vinkje aan dat hij is aangesloten. Alleen werkt het niet (balkje met microfoon input geeft niks aan). Als ik mijn headset aansluit, werkt het weer wel. Blue Snowball ICE werkt wel op andere computers, heb hem aangesloten op mijn laptop (acer) daar deed hij het meteen en heb hem ook aangesloten op een macbook pro retina, ook hier deed hij het gewoon. Ik heb Windows 8.1 pro.

Op internet/google heb ik gezien dat diverse mensen problemen hebben met hetzelfde probleem. Ze geven aan dat je via apparatenbeheer moet verwijderen opnieuw installeren etc. Ik heb alles geprobeerd, het mocht niet baten. Vervolgens heb ik realtek drivers geïnstalleerd en nu werken mijn boxen niet. Volgens mij heb ik het helemaal verpest.

Ik weet niet of ik hier juist zit, misschien kan iemand mij helpen. Ik heb alles geprobeerd wat op youtube en google stond. Alvast bedankt voor jullie hulp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigLeo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-06 06:46
Uren bezig geweest met hetzelfde probleem:Blue Snowball mic in Windows wordt niet (meer) herkent "unknown usb device". Diverse oplossingen uitgeprobeert die overal beschreven staan zonder succes, tot ik de gouden tip tegen kwam: ASIO4ALL.
Installeer ASIO4ALL http://www.asio4all.org/ herstart je PC en Voilà probleem opgelost :)