Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had The Witcher 3 besteld, maar de bezorger dacht dat ik niet thuis was en heeft een briefje afgeleverd dat het spel nu pas op dinsdag wordt geleverd. Is het mogelijk om het spel af te halen in een Intertoys winkel

Groeten Jesper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Vraag het aan de bezorger of Intertoys.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik gedaan, maar ze beantwoorden binnen 2 werkdagen of ik moet bellen. Nu ben ik niet zo van het bellen, dus als iemand het hier toevallig weet is het heel mooi, anders bel ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Als hij op voorraad is en er netjes voor betaalt kun je hem ophalen in de winkel.
Anders snel in de auto stappen en de bezorger achterna :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Switchie schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:46:
Als hij op voorraad is en er netjes voor betaalt kun je hem ophalen in de winkel.
Daar zou ik niet op rekenen, want het spel ligt nu bij de bezorger te wachten tot 'ie weer geleverd wordt. Je zou 'm in de winkel kunnen gaan kopen, maar dan moet je de bezorgde versie terugsturen/niet accepteren aan de deur.

Of bedoel je in de winkel nog een keer kopen? Dan bedoelen we hetzelfde ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 23-05-2015 10:57 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja we zijn al er achter aan gerend, maar we waren te laat :( Dan zo maar ff proberen in de winkel. Wel vreemd dat ze hem niet door de brieven bus gooien. Bij PostNL stond ook dat ie 30 bij 20 bij 11 CM was :|
Hahn schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:47:
[...]
Daar zou ik niet op rekenen, want het spel ligt nu bij de bezorger te wachten tot 'ie weer geleverd wordt. Je zou 'm in de winkel kunnen gaan kopen, maar dan moet je de bezorgde versie terugsturen/niet accepteren aan de deur.
Ja daar zat ik ook al aan te denken, is omslachtig maarja, ik wil m graag in het weekend spelen want straks heb ik weer school :-(

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Weinig kans.

Intertoys heeft PostNL nu het beheer in handen gegeven over jouw spel.

Volgende keer: Lekker op GOG bestellen, Downloaden kan niet mis gaan

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Ik hoef nooit thuis te zijn voor een game als die met die post komt?

Heb je een limited edition besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope gewoon de normale, daarom vind ik het zo vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Als je hem perse dit weekend al wil spelen (en je beschikt voor de financiële middelen) zou ik het spel gewoon nog een keer in de winkel kopen. En dan je bestelde exemplaar retour sturen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk dat ik dat ga doen. Als hij niet uitverkocht is, wat hij gister wel was bij de Bart Smit in de Kalverstraat.
Pagina: 1