• DivTweak
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-01 10:14
LS,

Ik ben op zoek naar een digitaal foto frame voor mijn familie in het buitenland die op een veilige manier kan connecten met mijn eigen ftp server (SSL) en/of via https naar een url onder mijn eigen beheer.

Ik heb op de tweakers site geen optie gevonden voor een filter die deze functionaliteit behelst.

Het idee is dat ik op een centrale plek de foto's beschikbaar kan stellen en aanvullen/verwijderen zodat mijn familie de foto's kan zien over het internet (niet via lokaal netwerk). Uiteraard willen wij er zelf ook bij kunnen met een foto frame via lokaal netwerk.

Het mooiste zou zijn als deze ook video ondersteund met audio.

Zouden jullie mij s.v.p. wat voorbeelden van modellen kunnen geven of kunnen vertellen hoe ik via de site kan filteren?

Met vriendelijke groet,

DivTweak

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ipad of iedere andere witte tablet.

[ Voor 79% gewijzigd door The Eagle op 23-05-2015 11:15 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• DivTweak
@The Eagle, dank voor je reactie. De prijs van een tablet met een redelijke screen size lijkt me al gouw een stuk hoger dan alleen een foto frame. Ik hoop dan ook dat ik me vergis.

Heb jij s.v.p. een paar suggesties?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Enige suggestie is nar een simpele Android tablet te kijken. Daar heb je nl een browser op die https enzo aan kan. Een fotoframe werkt over het algemeen alleen van SD kaart of hooguit van een netwerkshare.
Maar als ik jou was zou ik even bij een fotozaak kijken wat een digitale fotolijst kost, en dan bij bart smit ofzo voor dee prijs van een goedkope android tablet. Dan beantwoordt je je eigen vraag ;)

Having said that: ik zie dat je een nieuwe user bent, dus welkom :)
Hier op GoT verwachten we eigen inzet. Simpelweg vragen wat goed is zonder eerst zelf gezocht te hebben wordt niet op prijs gesteld, zie ook het beleid enzo. Maar ik vermoed dat je die bij je registratie iets te snel weggeklikt hebt ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Koop een gebruikte tablet via vraag en aanbod
Je kan ze al vinden voor 25 euro

• tommyz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-01 11:31
Als je van tweaken houdt, kan je ook een Raspberry pi kopen en daar een scherm aan hangen. Dan ben je ook voor weinig geld klaar :) Ik wil dit ook al een tijdje doen, maar komt er niet echt van :)

Flickr

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 20:08
Koop een oude laptop en maak er zelf een fotoframe van, doen meer tweakers:
Lapmod [digitale fotolijst] deel 3

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:20
en als je echt heel veel van tweaken houd :) kijk je hier: Lapmod [digitale fotolijst] deel 2

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• DivTweak
@All, hartelijk dank voor de suggesties. Ik ga het bekijken.

mvg,

DivTweak
Pagina: 1