Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Cookie wall loop op Android.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds de cookie wall terug geplaatst is heb ik een probleem met de website op mijn Android telefoon. Willekeurig krijg ik de melding te zien waarin ik toestemming moet geven om de cookies te accepteren. Maar als ik op 'Ja, ik geef toestemming' druk, word ik doorverwezen naar een melding dat ik cookies moet accepteren met een knop naar de eerste melding. Dit blijft zo door gaan tot dat ik mijn browser afsluit en weer opnieuw open.

Dit gebeurt op alle netwerken, zowel wifi als 3G, met alle browsers. Ik draai Android 5.0.1 op een Galaxy Note 4 zonder root. Mijn user agents volgens device detect van tweakers voor de browsers zijn:

Standaard internet browser: Mozilla/5.0 (Linux; Android 5.0.1; SAMSUNG SM-N910F Build/LRX22C) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/2.1 Chrome/34.0.1847.76 Mobile Safari/537.36

Ghostery browser: Mozilla/5.0 (Linux; Android 5.0.1; SM-N910F Build/LRX22C; wv) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Chrome/42.0.2311.138 Mobile Safari/537.36

Opera: Mozilla/5.0 (Linux; Android 5.0.1; SM-N910F Build/LRX22C; wv) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/42.0.2311.138 Mobile Safari/537.36 OPR/29.0.1809.92117

Ik hoop dat dit voldoende informatie is om het probleem te kunnen achterhalen en op te kunnen lossen.
:)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-11 18:36
Ik had dit onlangs ook op Firefox. Door alle cookies te verwijderen die al eerder gezet waren bij een bezoek aan Tweakers was het opgelost. Kun je dat eens proberen?

Verwijderd

Topicstarter
Misha schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:34:
Ik had dit onlangs ook op Firefox. Door alle cookies te verwijderen die al eerder gezet waren bij een bezoek aan Tweakers was het opgelost. Kun je dat eens proberen?
Soms is de oplossing zo slimpel, dit heeft het inderdaad opgelost. :) Bedankt! _/-\o_

Helaas, nu al weer het zelfde probleem. :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2015 10:53 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kan je ook aangeven welke cookies je allemaal hebt gekregen?

Overigens is op zich alleen de cookie genaamd 'TnetID' belangrijk. De inhoud ervan kan je beter niet helemaal publiceren. Als je ingelogd bent op je android-device hebben we trouwens genoeg aan de eerste paar karakters, zoniet dan graag een groter deel (maar de eerste helft zou nog waarschijnlijk nog steeds genoeg moeten zijn).

Wat ik van TnetID vooral wil weten is op welk domein hij is uitgegeven en tot welke datum hij nog geldig is (aka staat de tijd goed?). Ik heb geen idee of je dat eenvoudig kan zien op Android overigens. Maar onder Chrome op de desktop is dat gewoon de detailschermpjes over cookies zichtbaar.

Het domein moet '.tweakers.net' zijn, met een punt vooraan. Staat er 'tweakers.net' of 'gathering.tweakers.net' dan gaat er iets mis. En uiteraard moet de vervaldatum in de toekomst liggen (liefst minimaal een paar dagen).

Ik neem aan dat het je ook niet lukt om in te loggen op je Note?