Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple__vince
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
Hoi allemaal,

Heeft er iemand ervaring met een wireless xbox360/one controller voor de pc? ik ben van plan er eentje aan te schaffen maar twijfel over het bereik. Ik wil gewoon relaxt op de bank kunnen gamen maar staat de pc achter me en vraag me af of de controller dan nog goed werkt. De afstand zal dan +-5m zijn maar dan wel naar achteren toe.
En moeten de batterijen vaak verwisseld worden?

iemand tips/ideeën?

bedankt _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door triple__vince op 23-05-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-09 10:44
Hoi Vince,

Wat wel handig is om te weten is wat de afstand is tussen jouw bank en je pc :). De 360-controller voor Windows wordt geleverd met een dongle met een snoer van +/- een meter. Die zou je dus bijvoorbeeld op je bureau kunnen leggen zodat er minder tussen de controller en de ontvanger zit.

De meeste mensen zeggen dat het overigens tot 10 meter goed werkt. Ik zit zelf nooit verder dan 5 meter en dat werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:56

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ligt eraan, met een muur (open deur) ertussen merk ik dat het signaal rond 6 meter wegvalt/minder is. Maar inderdaad via het verleggen van de receiver kan je best wat winst boeken. Deze ligt hier gewoon tegen de pc aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple__vince
Als ik de recever los op het bureau zou plaatsen ben ik het enigste wat in de weg zit(samen met de bank)
:0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawtain
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 21:12
Voor zover ik weet kan de XBO controller nog niet wireless gebruikt worden met PC's, wel wired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:56

tuinïnen

Eventus stultorum magister

360 controller hier inderdaad. Voor de batterij heb ik hier een accupack. Gaat ongeveer 15 a 20 uur mee na 2 jaar gebruik. Dus in de praktijk 1 keer per week even een nachtje in de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple__vince
Dat opladen is dan niet teveel moeite, zie dat een accupack ongeveer 2tientjes kost.
zolang de verbinding maar goed is.
Pagina: 1