Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mijn beide ouders fietsen graag recreatief en zijn beide in het bezit van een Moto G 2014 (2de generatie). Ik dacht als zoonlief, laat ik voor hen een (universele) fietshouder kopen.

Ik zat dus een beetje rond te kijken waarna ik het volgende product tegen kwam, http://www.bol.com/nl/p/f...i-large/9200000040304798/. Bij deze fietshouder zit je telefoon in een etui. In eerste instantie dacht ik mooi! Groot genoeg voor de Moto G 2014 plus het beschermingshoesje wat ze erbij hebben en is tevens beschermd tegen regen. Maar al snel dacht ik aan het volgende, hoe krijg je nu makkelijk je scherm aan? Je zult nu, denk ik, moeten prielen om je scherm aan te krijgen. Echter dat is niet iets wat je wilt tijdens het fietsen.

Ik vroeg mij dus af wat de ervaring van andere mensen is, die fietsen met behulp van een fietshouder? Laten jullie het scherm van je mobiel constant aanstaan? Of hebben jullie gewoon een open houder waarbij je dus heel gemakkelijk bij de knoppen kan? Onder het mum van, wij gaan toch niet fietsen als het regent?

Ook algemene ervaringen m.b.t. fietsen met een fietshouder voor je mobiel/smartphone zijn natuurlijk welkom.

ps. in feite geef ik al een beetje het antwoord weg, gewoon een open houder kopen, want mijn ouders zullen niet gaan fietsen als het regent. Alleen ik ben nog steeds benieuwd naar ervaringen van andere mensen, vandaar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Ik gebruik deze. Zelfs op het slechtste wegdek blijft mijn Lumia perfect zitten.
YouTube: RAM Cradle Holder - Universal X-Grip® Cell Phone Holder with 1" Ball