wanneer komt mk5 uit? ik heb wel wat sites gevonden maar daar staan bijna allemaal de zelfde op. wie weet meer?
Wordt mk5 trouwens 3d?
Wat er ook gebeuren moogh...
Eindelijk een X een vechtspel voor de PC.. Zal weer eens tijd worden ook !!
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Ik denk eerlijk gezegd dat MK een beetje op zijn retour. dus ik ben benieuwd, maar loop er (nu nog) niet warm voor.
Verwijderd
Wat is dit nou weer voor een.........Op zondag 17 juni 2001 18:42 schreef _Phantom_ het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat MK een beetje op zijn retour. dus ik ben benieuwd, maar loop er (nu nog) niet warm voor.
Er zijn nog geen goede traditionele vechtgames voor de pc... en dan loop je niet warm voor MK5?
......
Verwijderd
Als je een echte vechtspel fan bent moet je natuurlijk geen pc kopen maar een console. Ik heb me sinds MK3 niet meer vermaakt met de mk reeks, deel 5 zit ik ook niet echt op te wachten.
Of je kan een van de vele (arcade)emulators downloaden, zoals Finalburn. (Bijna de hele Streetfighter serie, van 1 t/m zero 3Op zondag 17 juni 2001 20:42 schreef Ereinion het volgende:
Als je een echte vechtspel fan bent moet je natuurlijk geen pc kopen maar een console. Ik heb me sinds MK3 niet meer vermaakt met de mk reeks, deel 5 zit ik ook niet echt op te wachten.
MK4 was ook op de pcOp zondag 17 juni 2001 17:04 schreef Wilde het volgende:
Eindelijk een X een vechtspel voor de PC.. Zal weer eens tijd worden ook !!
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Ik heb ook PC versies van MK1 en MK2 gespeeld hoor, maar ik vraag me af of MK5 iets wordt, MK4 was ook al een stuk minder vond ik, komt misschien ook doordat je 't gaat vergelijken met Tekken III...
Ja, heb hem wel, lekker lomp gelijk een moker tervoorschijn halen mer Rayden en gelijk je tegenstander tegen het scherm aan meppenOp zondag 17 juni 2001 21:54 schreef Bass64 het volgende:
[..]
MK4 was ook op de pc
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
Volgens mij komt het omdat 3D toen nog redelijk nieuw was. Als je het mij vraagt kan MK5 best wel wat worden... ik lees ook op de site dat je vechters minder goed kunnen vechten als ze verwond zijn etc...Op zondag 17 juni 2001 21:56 schreef Masterdam het volgende:
Ik heb ook PC versies van MK1 en MK2 gespeeld hoor, maar ik vraag me af of MK5 iets wordt, MK4 was ook al een stuk minder vond ik, komt misschien ook doordat je 't gaat vergelijken met Tekken III...
Dat zijn nou de leuke kleine nieuwigheidjes die het hem doen he
ik heb mk, mkII mk3 mk4 en ultimate mk3 op de pc gehad, dus dat met enigste knokspel wat er voor de pc uit gaat komen valt wel mee hoorOp zondag 17 juni 2001 21:54 schreef Bass64 het volgende:
[..]
MK4 was ook op de pc
mkII vond ik het beste, zaten tenminste niet van die cartoony dingen in enzo, gewoon lekker duister
mk4 is ook wel kewl maar het 3d vechten en wapens enzo had wat meer uitgewerkt kunnen worden
overigens is het zo dat al die games eerst in de arcades komen en pas later (na een jaar ofzo) voor de pc en console worden geport
gaat er iemand nog weleens naar de arcade hallen? heb beetje het gevoel alsof dat op z'n retour aan het gaan is, best wel jammer.. kan me nog goed de vele mk battles herinneren, dat was pas hard tegen hard
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
hopelijk wordt de a.i dan ook verbeterd, want in mk4 kon je met 2 moves het hele spel in 10 min uitspelen op het "hoogste" niveau!
maar goed
even weer ontopic
wat op de site staat:
<The_King> When will mk5 be out?
<ED_BOON> Not in 2001...
<Scott-MK5> How far along in completion is Mortal Kombat 5?
<ED_BOON> We are still in the early preliminary stages.
<Scott-MK5> Should we expect MK5 in 2002 instead of this fall?
<ED_BOON> If we don't have it by 2002...we are in serious trouble.
sowieso wel een aardige site dat http://www.mortalkombat.com met aardige chattranscripts...
sjek it out!
even weer ontopic
wat op de site staat:
<The_King> When will mk5 be out?
<ED_BOON> Not in 2001...
<Scott-MK5> How far along in completion is Mortal Kombat 5?
<ED_BOON> We are still in the early preliminary stages.
<Scott-MK5> Should we expect MK5 in 2002 instead of this fall?
<ED_BOON> If we don't have it by 2002...we are in serious trouble.
sowieso wel een aardige site dat http://www.mortalkombat.com met aardige chattranscripts...
sjek it out!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
he heeft er iemand van jullie nog special moves en cheats voor mk 3 voor snes
kan ze mailen naar svanzon@hotmail.com of reageren of dit forum
kan ze mailen naar svanzon@hotmail.com of reageren of dit forum
ja, met scorpion even een harpoen... dan hp,hp,lp,hk,hk,back+hk - naar gastje toerennen - repeat process tot maximum damage (+/- 40%) enkele malen herhalen en klaar. (bij gorro haalde ik zo een 21 hits combo voordat ik bij maximum damage zathopelijk wordt de a.i dan ook verbeterd, want in mk4 kon je met 2 moves het hele spel in 10 min uitspelen op het "hoogste" niveau!
Maar MK is een gaaf spel om eventjes te spelen (af en toe). Ik wist niet eens dat er een nieuwe kwam (tot nu dan).
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Pagina: 1