Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook: Na herinstalleren geen EAS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Ik heb een probleem. Via Slim.nl heb ik een tijdje geleden een officiële MS Office 2013 gekocht. Omdat ik al eerder in Outlook.com werkte en ook die agenda gebruikte heb ik toen een Exchange Active Sync account aangemaakt en geen IMAP, zodat ik zowel de mail als ook contactpersonen en de agenda kan gebruiken. Het was even zoeken naar de juiste instellingen, vooral de naam van de mailserver heeft veel tijd gekost. Maar uiteindelijk werkte alles prima.

Nu is mijn computer schoongemaakt en is windows erop nieuw opgezet. Vandaag teruggekregen en vol goede moed MS office opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt prima, alleen krijg ik de Exchange Active Sync mail niet meer aan de praat en krijg ik constant de foutmelding dat of de gebruikersnaam of wachtwoord niet werkt. Ik heb voor her-installatie een foto gemaakt van de instellingen en deze 1 op 1 overgenomen en ik weet zeker dat ik alles juist heb ingevoerd.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp!!

Groet,

Eric

• SmokingAces
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01-2022
Caps Lock?

PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging

Verwijderd

Goede keyboard-layout ingesteld?

Verwijderd

2 staps verificatie aan staan op je outlook account? Grote kans dat je dan een verificatie code moet maken (via outlook.com) en die gebruiken i.p.v. je wachtwoord.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb voor her-installatie een foto gemaakt van de instellingen en deze 1 op 1 overgenomen en ik weet zeker dat ik alles juist heb ingevoerd.
Blijkbaar niet. Maar gelukkig kan je best wat errors genereren in Outlook en ongetwijfeld heb je daar al naar gekeken, ze door Google gehaald en bekeken wat er aan de hand is. Heb je al ingelogd op je Outlook.com webmail en daar gekeken of er rare dingen in de IP-history staan?

Welkom op Tweakers trouwens; het is helaas geen dumpplek van wazige problemen. Het zou allicht helpen dat je wat meer eigen inzet toont, dit post, laat weten waar je vastloopt en ook minstens bijvoorbeeld op welk OS je werkt en of alles geupdate is.
Nu is mijn computer schoongemaakt en is windows erop nieuw opgezet. Vandaag teruggekregen...
En die persoon of dat bedrijf kan je ook niet helpen? Neem aan dat er een reden is geweest dat alles eraf moest en dat je ook je passwords etc hebt opgeschreven (foto's van schermen laten vaak niet alles zien).

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 22-05-2015 20:07 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 20:46
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:56:
...Omdat ik al eerder in Outlook.com werkte...
https://support.office.co...e&ui=en-US&rs=en-US&ad=US
Leuker kunnen we het niet maken.... ;)
Test jouw account eens op outlook.com voordat je deze toevoegd.

[ Voor 7% gewijzigd door Razwer op 22-05-2015 23:30 ]

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 09:09

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Support van MS kan je hier gewoon mee helpen wij niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er is niet letterlijk brand dus HELP!!!!!!!!!112 als titel is niet nodig. Als iedereen dat doet dat worden titels onzinnig ;) Dus ik pas em aan.

Ook gaat de vraag niet over servers maar je client, dus je vraag past niet in SWS. Omdat je nieuw bent zal ik het topic even verplaatsen ipv het topic te sluiten.

Lees ajb Het algemeen beleid #topicplaatsen even door.

Inhoudelijk: zie boven.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 23-05-2015 03:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1