Ik heb vandaag een samsung SSD 850 EVO, gehaald en dacht even daar Windows 7 ultimate op te te installeren. Helaas loop ik tegen het volgende probleem aan -> “Kan Windows niet op deze hardeschijfruimte installeren. De partitie bevat een of meerdere dynamische volumes die niet voor een installatie worden ondersteund”.
Ik heb de schijf als simple volume aangemaakt (enige optie) en een quick format gedaan naar NTFS. De schijf wordt ook gewoon in Windows herkend. Dus ik snap niet waarom Windows niet kan installeren op de schijf.
Ik heb ook in de bios gekeken, maar daar zie ik ook niks geks staan en de schijf wordt ook gewoon herkend. Ik heb een XFX nForce 650i Ultra moederbord.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
B.v.d.
Ik heb de schijf als simple volume aangemaakt (enige optie) en een quick format gedaan naar NTFS. De schijf wordt ook gewoon in Windows herkend. Dus ik snap niet waarom Windows niet kan installeren op de schijf.
Ik heb ook in de bios gekeken, maar daar zie ik ook niks geks staan en de schijf wordt ook gewoon herkend. Ik heb een XFX nForce 650i Ultra moederbord.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
B.v.d.