Beste Tweakershelden,
Mijn pc is inmiddels al weer een paar jaartjes oud en dus toe aan wat upgrades, naar mijn idee. Nu is het probleem dat ik er zelf weinig verstand van heb, daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Ik wil graag lekker snel en met fancy graphics kunnen gamen en ik vraag mij af wat daar voor nodig is. Ik heb het vreemde vermoeden dat alleen een goeie videokaart er in klatsen, niet afdoende is
Maar goed:
Ik zoek een?
Videokaart en alles wat daarbij nodig is om goed te kunnen gamen (vooral BF 4 en GTA V), het liefst op max settings. Ik heb het idee dat mijn videokaart (of iets anders?) er redelijk moeite mee heeft als ik BF 4 speel, het duurt namelijk best lang voordat alles er goed uit ziet.
Wat is je budget?
300 à 400 euro (eventueel meer als dat nodig is)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Van het moederbord kon ik allen dit vinden
: Manufacturer: Pegatron Corp. Model: 2AB5. Hoop dat jullie daar genoeg aan hebben.
Zoals ik al zei: ik weet hier het fijne niet van, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Wat kunnen jullie mij aanraden kwa videokaart om te kunnen gamen op max settings en wat komt daar bij kijken (andere voeding o.i.d.)?
Alvast bedankt!
Mijn pc is inmiddels al weer een paar jaartjes oud en dus toe aan wat upgrades, naar mijn idee. Nu is het probleem dat ik er zelf weinig verstand van heb, daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Ik wil graag lekker snel en met fancy graphics kunnen gamen en ik vraag mij af wat daar voor nodig is. Ik heb het vreemde vermoeden dat alleen een goeie videokaart er in klatsen, niet afdoende is
Ik zoek een?
Videokaart en alles wat daarbij nodig is om goed te kunnen gamen (vooral BF 4 en GTA V), het liefst op max settings. Ik heb het idee dat mijn videokaart (of iets anders?) er redelijk moeite mee heeft als ik BF 4 speel, het duurt namelijk best lang voordat alles er goed uit ziet.
Wat is je budget?
300 à 400 euro (eventueel meer als dat nodig is)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2400 Boxed | € 215,13 | € 215,13 |
| 1 | HP NVIDIA GeForce GT 630 2GB | € 98,49 | € 98,49 |
| 1 | Hitachi Deskstar 7K1000 HDS721010KLA330, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Syncmaster P2770HD Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | HP SP/CQ 300W | € 114,- | € 114,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 427,62 | |
Van het moederbord kon ik allen dit vinden
Zoals ik al zei: ik weet hier het fijne niet van, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Wat kunnen jullie mij aanraden kwa videokaart om te kunnen gamen op max settings en wat komt daar bij kijken (andere voeding o.i.d.)?
Alvast bedankt!