4 verschillende tv's, wat zou de beste aankoop zijn

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Atreides
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-10 17:43
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe tv, qua maat of een 55 inch of een 65 inch.

Wat is je budget?
Tussen de 1,500 en 2,500 euro, nou ja lager mag altijd :)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nu alleen een computer aangesloten waarmee ik netflix kijk en andere streaming programmas, ook internet ik op mn tv soms. Ik kijk eigenlijk geen tv via een kabel provider en ik game niet

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de volgende tv's gevonden :

LG 55EC930V OLED FullHD voor 2,500 euro
Sony KD-55X9005B UltraHD voor 2,260 euro
Pioneer TX-65CS620 FullHD voor 1,999 euro
Samsung UE65HU7100S UltraHD voor 2,195
Is er een ander tv waar ik beter mijn geld aan zou kunnen besteden?

Welke vragen heb je hier nog over?
Grootste twijfel is een 65 inch of een betere 55 inch. Ik zoek iets met kwaliteit die langer dan 6 jaar (mijn vorige tv was een plasma van Philps Cineos van 50 inch HD ready die nu kapot is. Qua smart functie of 3D heb ik daar geen voorkeur voor omdat ik niet echt van beide gebruik zal maken denk ik. Ik zit ongeveer 4 meter van mn tv af, Dus qua resolutie zou ik niet zoveel merken. Ik denk erover om een muur beugel te nemen die naar voren geschoven kan worden waardoor ik iets dichter zit bij de tv. Zou dat een goede oplossing zijn? Kijk nu naar DQ Reach XXL 91 cm waardoor ik ongeveer 3 meter van mn tv zit. Ik zal dan nog steeds niks merken van ultraHD maar misschien meer plezier hebben van mn FullHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De LG heeft simpelweg het beste beeld qua kleuren. 4K ontbreekt hier maar je kan je afvragen of je dat gaat zien op een afstand van 4 meter... De Sony is ook een top scherm. Verder zou ik je de 58AX800n van Panasonic willen adviseren. Is echt een top scherm met een mooi beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:23

mr.paaJ

generatie cmd+z

Probeer eerst eens uit te meten hoe groot zo'n scherm is bij je thuis. Stuk karton of een uitgevouwen krant doet wonderen. Op vier meter is ultra hd niet zo heel relevant, dus als je 55" groot genoeg vindt is een OLED tv wel heel erg mooi.

liever de tong gebrand dan lauwe soep