eigen email domein met 2FA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekvanh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-05 22:53
Hallo,

Ik ben van plan over te stappen van hotmail naar een eigen domein met hosting. Nu zal deze vraag wel vaker gesteld zijn, maar ik zoek specifiek het volgende.

Een hoster (bij voorkeur Nederlands of EU), die ondersteuning biedt voor Two Factor Authentication bij webmail. Ik weet dat roundcube een plugin heeft die dit ondersteund. Maar ik heb tot op heden geen host gevonden die het aanbiedt. Verder heb ik niet veel wensen, 1-5 GB ruimte is genoeg en goede backup.

Nederhost wordt hier bij verschillende topics aangeraden, ik heb hun contactformulier ingevuld en meermaals gemaild. Tot op heden alleen nog geen reactie gehad op mijn vraag.

Kan iemand mij een hoster aanraden die dit aanbiedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
transip heeft het volgens deze pagina: https://www.transip.nl/vr...wo-factor-authentication/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarrin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-04 06:39
Dat is voor het controlepaneel, niet de webmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 15:38

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan iemand mij een hoster aanraden die dit aanbiedt?
Microsoft... OWA via Exchange of Office365 heeft gewoon 2-factor mogelijkheden.

Maar aangezien je maar 1 bedrijf noemt wat niet reageert, geen budget, geen verdere eisen aan hoe je voortaan je mail wil ophalen (webmail, mail-client, mobile device), is het best lastig om een oplossing voor je te verzinnen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekvanh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-05 22:53
Budget is 30-50 euro p/j
Verder idd graag e-mail op mobile device en dus een fatsoenlijke webmail.

Andere eisen heb ik niet, behalve dan een degelijke back-up policy van de hoster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-04 08:32
loekvanh schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:36:
Budget is 30-50 euro p/j
Verder idd graag e-mail op mobile device en dus een fatsoenlijke webmail.

Andere eisen heb ik niet, behalve dan een degelijke back-up policy van de hoster.
Waarom ga je niet kijken naar Microsoft Exchange Online ?
Is erg goedkoop per maand, hele goede uptime en activesync support.

Link: https://products.office.c...oft-exchange-online-plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 702740

Hallo,

Ik zoek net als loekvh een hoster die Two Factor Authentication aanbiedt voor zowel het controlepaneel als de webmail. Ook ik heb verder niet veel wensen: mijn (eenvoudige) WordPress-site moet online zijn, 1 à 5 GB ruimte, goede service (snelle reacties op aangemaakte tickets) en een goede backup-mogelijkheid zou fijn zijn.

Mail hoeft niet via telefoon opgehaald te worden. Webmail met 2FA volstaat.

Wie o wie kan mij helpen? :) MAX3400?

Alvast bedankt.
Lotte3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:21
Het kan https://www.google.com/work/apps/business/ ?

Heb je gewoon gmail in principe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor je reactie Def1ant. Ik wil liever geen GMail, Hotmail en andere gratis webdiensten gebruiken.

Wellicht ken je een goed webhostingbedrijf dat 2FA aanbiedt voor zowel het controlepaneel als de webmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:10
Google for work is geen gratis dienst, Google for work is een betaalde dienstverlening speciaal voor bedrijven waarbij je per gebruiker 4 euro per maand betaald.

Als je bijvoorbeeld je domein en hosting een hostingpartij als bijvoorbeeld Versio onderbrengt dan kun je het domein zo instellen of laten instellen dat het mailverkeer naar Google for work gaat en het website verkeer naar het hosting pakket.

Bij Google for work kun je vervolgs de accounts aanmaken. Bij Google for work krijg je dan voor 4 euro per maand per gebruiker het vologende:

Google Apps for Work omvat:
Zakelijke e-mailadressen (naam@uwbedrijf.nl)
Video- en spraakgesprekken
Geïntegreerde online agenda's
30 GB online opslagruimte voor het synchroniseren en delen van bestanden
Online tekstdocumenten, spreadsheets en presentaties
Eenvoudig projectsites maken
Beveiligings- en beheerfuncties
Dag en nacht ondersteuning per e-mail en telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05 16:24
removed

[ Voor 96% gewijzigd door Pikkemans op 22-06-2021 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Wilde al een tijdje geleden posten alleen niet aan toe gekomen.

Maar ik snap zoniet waarom de poster 2fa wil, heb je een hoster met 2fa kan je nog steeds inloggen via pop of imap zonder 2fa.

Anders zou de hoster in kwestie echt pop en imap moeten uitschakelen of anders moeten beveiligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor het meedenken, Nenoki, Pikkemans en prakka. De reden om te kiezen voor 2FA voor webmail en het controlepaneel is dat ik al jaren word gestalkt. Mijn stalker weet de dubbele verificatie voor Hotmail en andere gratis webmail te omzeilen en zichzelf toegang te verschaffen tot mijn mailboxen. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een commerciele partij (webhoster) die 2FA aanbiedt voor webmail en het controlepaneel.

Wie o wie kan mij verder helpen?
Pagina: 1