Vanuit forum naar wenslijst linken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
Hallo

Nu moet je altijd RML code genereren en copy-pasten in een topic om een lijstje te zien. Zou het niet handiger zijn als je ook naar een lijstje zou kunnen linken zodat die RML code dan ge-include wordt in het topic. Dan is het lijstje altijd up to date en ziet iedereen de aanpassingen onmiddellijk die je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:36

br00ky

Moderator Harde Waren
Voor een enkel topic post zou dit handig zijn, ware het niet dat veel regulars in CAA en DAA, waar die RML lijsten veel gebruikt worden, een x aantal standaard lijstjes heeft waar hij/zij per advies wat dingen aan en uitklikt.

Als je jouw idee zou doorvoeren, zouden lijstjes in andere topics en reacties ervoor ook veranderen, dan lopen discussies op een gegeven moment helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
Dat klopt, maar het is niet omdat er een link zou zijn naar de laatste RML, dat de RML copy-paste functionaliteit niet meer zou kunnen werken natuurlijk. Ze zouden perfect naast elkaar kunnen bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 11:11

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Als de lijsten verwijderd worden door users worden ze ook verwijderd in de topics lijkt me. Dus als je dan wil gaan zoeken naar advies voor een gamepc bijvoorbeeld, dan kom je op pagina's zonder lijstjes niet erg handig lijkt me..

Edit: niet gelezen :|

[ Voor 5% gewijzigd door Lawwie op 22-05-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
Lawwie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:33:
Als de lijsten verwijderd worden door users worden ze ook verwijderd in de topics lijkt me. Dus als je dan wil gaan zoeken naar advies voor een gamepc bijvoorbeeld, dan kom je op pagina's zonder lijstjes niet erg handig lijkt me..

Edit: niet gelezen :|
Je zou dan in een post de RML van de wenslijst kunnen zetten zoals ze was natuurlijk.