Toon posts:

GTX 970 bij Conrad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een complete game PC te kopen/bouwen begin Juni en ik hou al een paar maanden de aanbiedingen bij voor mooie koopjes. Vandaag lijkt er dan iets moois te zijn. Conrad geeft alleen vandaag 15% korting op alle producten.

Wat wil je bereiken?
Gamen op 1080p/60fps ultra en ook over 5 jaar nog steeds mee kunnen komen (misschien later 1440p).

Wat mag het gaan kosten?
Voor de videokaart wil ik maximaal 400 euro uitgeven

Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Een GTX 970 omdat Conrad geen 290/290x verkoopt

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Het systeem bouw ik later om deze videokaart heen.

Conrad heeft negen versies van de 970: https://www.conrad.nl/nl/...l+%28videokaart%29=GTX970

Mijn vraag is dus welke ik het beste kan kiezen. Ik hoor veel goede dingen over de Asus en deze kan ik dan voor 356 euro kopen. De EVGA 970 SSC ACX 2.0 komt op 327 euro uit. Verder vraag ik me af of ik met een factuur bij Nvidia terecht kan voor de gratis The Witcher 3 en Batman omdat het nergens staat op de site van Conrad (dat zou dan in theorie nog 60 euro korting geven _/-\o_ ).

Of is zelfs met deze korting de R9 290/R9 290X/R9 3xx de betere keus?

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:15
Zo'n gigantische korting is 15% toch niet. Conrad is zo te zien al zoveel duurder dan de concurrentie. Zonder korting kost een pricewatch: Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 al €381 bij Azerty. Maar goed, met die korting is Conrad wel de goedkoopste momenteel.

Probleem is echter dat Conrad niet meedoet aan de bundel van Nvidia. Je kunt op de website zien welke winkels deelnemen in Nederland http://www.geforce.co.uk/witcher-3-batman-ak-bundle (in België bestaat die bundel blijkbaar niet? Hmph al goed dat ik videokaarten zelden nieuw koop). Zo te zien is van de deelnemende winkels Azerty degene met de laagste prijs voor een Asus GTX 970 Strix. Je betaalt €25 meer voor de videokaart, maar die nieuwe games maken het totaal dan weer goedkoper.

Verwijderd

Topicstarter
15% op 400 euro vind ik persoonlijk best veel, maar de normale prijzen van Conrad zijn inderdaad best hoog. Ik heb een bericht gestuurd naar Conrad met de vraag of ze ook meedoen met de actie, alleen staat erbij: Wij streven ernaar uw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden... Aan het begin van de actie stonden alleen Azerty en Alternate bij deelnemende winkels en nu zijn het er 10 . De vouchers zitten volgens mij in de doos, dus het zou kunnen dat Conrad ook meedoet terwijl ze dat niet weten.

Edit: kreeg een bericht terug, ze doen inderdaad niet mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2015 12:10 ]

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Ik heb laatst een Nvidia 970 gekocht.
Nee, het zit niet in de doos, je krijgt een activeringscode via mail van de winkel.
Met die code kan je naar de Nvidia website gaan en daar een product code aanvragen.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Conrad is te duur en je kunt tijden wachten tot je het krijgt want het moet uit Duitsland komen.
Gewoon hier in NL bestellen en morgen geleverd krijgen....ook makkelijker als het ooit voor RMA moet ;)
http://tweakers.net/categ...gsS8xRsopWsjAxtVSKra2tBQA

[ Voor 34% gewijzigd door calsonic op 30-05-2015 10:40 ]

Verwijderd

calsonic schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:39:
Conrad is te duur en je kunt tijden wachten tot je het krijgt want het moet uit Duitsland komen.
Gewoon hier in NL bestellen en morgen geleverd krijgen....ook makkelijker als het ooit voor RMA moet ;)
http://tweakers.net/categ...gsS8xRsopWsjAxtVSKra2tBQA
Ik weet niet wie bij Conrad de logistiek doet, na krap een week krijg je doorgaans bericht dat "zij trots zijn dat ze je bestelling aan het verzamelen zijn". :X
En dan moet het ook nog verstuurd worden en goedkoop zijn zij zeker niet. :(

Ik bestelde eens om 23:00h 's avonds iets bij Farnell in de UK.
Het lag de eerstvolgende ochtend om 10:00h op m'n deurmat, eat-your-heart-out Conrad. _/-\o_

Zo übersnel had ik dat pakje totaal niet verwacht en gezien alle poststempels was dat Farnell pakket werkelijk langs alle luchthavens geweest, respect zo kan het dus ook. ;)
Pagina: 1