Als ik bij een plaatje een x'je krijg en ik wil dmv rechter muisknop "afbeelding weergeven" aanklikken, duurt het wel 5 sec. voordat het menutje naar voren komt, wat is dit voorn probleem en hebben anderen het ook? ik heb win2000 prof ned. vers. sp1
dat heb ik ook, en het is best irri, maar het vreemde is dat op m'n server zoveel x trager dat venster binnen 1 sec verschijnt....
ja win2k server ned sp1Op zondag 17 juni 2001 16:05 schreef arjo_kamp het volgende:
staat op die server ook 2000?
m'n ws win2k pro en sp2
duurt lanzaam is een dubbele fout...
duurt lang of gaat langzaam
Sorry, maar deze kon ik even niet laten gaan
duurt lang of gaat langzaam
Sorry, maar deze kon ik even niet laten gaan
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
Ooit heeft iemand op GoT de oplossing voor dit probleem gepost (iets in het register aanpassen).
Daarom raad ik je aan om even op "delay" te zoeken.
Daarom raad ik je aan om even op "delay" te zoeken.
Omdat op je server geen virusscanner draait. Althans dat is het bij mij, als ik namelijk Mcaffee uit zet dan werkt het in ene wel snel. Denk dat je het op die manier wel voor mekaar krijgt. Succes.Op zondag 17 juni 2001 15:59 schreef Freez het volgende:
dat heb ik ook, en het is best irri, maar het vreemde is dat op m'n server zoveel x trager dat venster binnen 1 sec verschijnt....
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.
Als jullie 5 minuten w8en, zal ik de fix online gooien.
Dit heeft mij namelijk geholpen, ik was het zelf ook behoorlijk zat.
Dit heeft mij namelijk geholpen, ik was het zelf ook behoorlijk zat.
And The Only One
Bestand kun je hier neerhalen.
And The Only One
Duurt bij mij ook lang: 3 seconden. En McAfee uitzetten helpt idd: Dan nog "maar" 1 seconde.
Ehh, Diamon: Voordat ik ga dubbelklikken op jouw exe-file: Kun je even vertellen wat die precies doet?
Ehh, Diamon: Voordat ik ga dubbelklikken op jouw exe-file: Kun je even vertellen wat die precies doet?
Verwijderd
Thanx, het werkt perfectOp zondag 17 juni 2001 19:36 schreef Diamon het volgende:
Bestand kun je hier neerhalen.
hee! Ik had het probleem ook, en met bovenstaand progje was het direct opgelost!
Hartstikke bedankt, ik ergerde me er al tijden aan.
Hartstikke bedankt, ik ergerde me er al tijden aan.
Verwijderd
Kijk hier maar eensOp zondag 17 juni 2001 21:38 schreef Omer het volgende:
Trancer, Case: Wat doet die .exe van Diamon precies?
Trancer; Thanx. Maar daar hebben ze het over een probleem specifiek voor IE5.5:
---
Internet Explorer version 5.5 has a problem with the context menus that can take up to 5 seconds or more to appear.
---
Ik heb versie 5.00.en.nog.wat. Maakt dat iets uit?
---
Internet Explorer version 5.5 has a problem with the context menus that can take up to 5 seconds or more to appear.
---
Ik heb versie 5.00.en.nog.wat. Maakt dat iets uit?
Godver, laat maar, ik zie het al:
---
I've still IE5. Is it possible to use the program?
Yes! The program is compatible with all Internet Explorer versions since 5.0! And may it will be compatible with any further ... who knows when Microsoft will patch it!
(Yeah, ok .... it was a bad idea to name the program IE55SpeedUp ... next time we will think a little bit longer about the name!)
---
---
Yes! The program is compatible with all Internet Explorer versions since 5.0! And may it will be compatible with any further ... who knows when Microsoft will patch it!
(Yeah, ok .... it was a bad idea to name the program IE55SpeedUp ... next time we will think a little bit longer about the name!)
---
Verwijderd
Van die site :Ik heb versie 5.00.en.nog.wat. Maakt dat iets uit?
Yes! The program is compatible with all Internet Explorer versions since 5.0!
Het moet dus niks uitmaken
edit:
Je zag het zelf al zie ik
Je zag het zelf al zie ik
Ja, ik zag het al 
Ik heb hem net ff gesinstalleerd. Hmm, geen verschil. Nog steeds 1 seconde (McAfee staat nog steeds uit). Of moet ik ff restarten of zo?
Ik heb hem net ff gesinstalleerd. Hmm, geen verschil. Nog steeds 1 seconde (McAfee staat nog steeds uit). Of moet ik ff restarten of zo?
Nee, het werkte bij mij direct. Progje runnen en klaar. Mcafee staat bij mij nog gewoon aan.Op zondag 17 juni 2001 22:16 schreef Omer het volgende:
....
Of moet ik ff restarten of zo?
Intussen heb ik hem ge-restart. Met McAfee aan duurt het nu 1 seconde. Voorheen dus 3 seconden. Niet slecht, maar ook niet echt spectaculair
Bij mij kon het soms 5 of zelfs 6 seconden duren.
Heb uit frustratie een schone install er opgezet, dit hielp in het begin wel.
Maar na het installen van wat shit, duurde het weer vrolijk 3 á 4 seconden.
Afijn, het is nu weer normaal.
Heb uit frustratie een schone install er opgezet, dit hielp in het begin wel.
Maar na het installen van wat shit, duurde het weer vrolijk 3 á 4 seconden.
Afijn, het is nu weer normaal.
And The Only One
Brick_Top,
Je hebt heel goed gesearched - hiervoor hulde
Echter - dit topic is al behoorlijk oud, en ik stel voordat je eventjes een nieuw topic opent waarin je aangeeft wat je al gezocht hebt (dit topic bv
), en een duidelijke omschrijving van wat je probleem specifiek is.
Doordat het topic wat je schopt meer dan 2 jaar oud is, kan het goed zijn dat het niet volledig aansluit op wat jij nou precies bedoelt. Om te voorkomen dat er een discussie gaat plaatsvinden op feiten uit 2001, heb ik liever dat je even opnieuw begint.
Je hebt heel goed gesearched - hiervoor hulde
Echter - dit topic is al behoorlijk oud, en ik stel voordat je eventjes een nieuw topic opent waarin je aangeeft wat je al gezocht hebt (dit topic bv
Doordat het topic wat je schopt meer dan 2 jaar oud is, kan het goed zijn dat het niet volledig aansluit op wat jij nou precies bedoelt. Om te voorkomen dat er een discussie gaat plaatsvinden op feiten uit 2001, heb ik liever dat je even opnieuw begint.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()