Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen; CS:GO, CITIES, LOL en GTA V. Misschien nog wat andere games maar dat vind ik niet echt heel belangrijk. Het voornaamste is CS:GO maar dat draait ook nog wel redelijk op mijn DualCore
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is momenteel 700 euro, het is geen vast budget maar ik houd het graag rond de 700. Dat is dan alleen voor de onderstaande componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD, HDD, monitor, toetsenbord, muis, headset en speakers
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wou graag gaan voor een I5 icm een AMD R9 280X.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, bang for buck is het belangrijkste[
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zowel geluid als stroomverbruik vindt ik niet heel belangrijk, als alles maar soepel draait.
Ga je overklokken?
Nee
Mijn vraag is eigenlijk of dit een ideaal lijstje is. Dit is uiteraard een kopie van de BBG basis maar ik ben van plan om een R9 280X 2e hands over te nemen. Wat kan ik upgraden zonder het bedrag van 700 euro te overschreiden maar wel meer te krijgen? Graag jullie hulp
Gamen; CS:GO, CITIES, LOL en GTA V. Misschien nog wat andere games maar dat vind ik niet echt heel belangrijk. Het voornaamste is CS:GO maar dat draait ook nog wel redelijk op mijn DualCore
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is momenteel 700 euro, het is geen vast budget maar ik houd het graag rond de 700. Dat is dan alleen voor de onderstaande componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD, HDD, monitor, toetsenbord, muis, headset en speakers
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wou graag gaan voor een I5 icm een AMD R9 280X.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, bang for buck is het belangrijkste[
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zowel geluid als stroomverbruik vindt ik niet heel belangrijk, als alles maar soepel draait.
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 566,80 | |
Mijn vraag is eigenlijk of dit een ideaal lijstje is. Dit is uiteraard een kopie van de BBG basis maar ik ben van plan om een R9 280X 2e hands over te nemen. Wat kan ik upgraden zonder het bedrag van 700 euro te overschreiden maar wel meer te krijgen? Graag jullie hulp