Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_Swinkels
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-07 19:38
Komende zomer ga ik met (niet lachen...) scouting naar Japan. Enorm gaaf, 30 tot 35.000 man van over de hele wereld bij elkaar. Het lijkt me echter verschrikkelijk om daar dan de hele tijd met fototoestel of telefoon te staan, maar ik wil wel gave beelden van bijvoorbeeld de opening kunnen maken.
Daarom heb ik mijn oog laten vallen op de HTC RE Camera. Over dit apparaatje kan ik alleen maar weinig (Nederlandstalige) reviews vinden en ik vroeg me dus af of er hier tweakers met ervaring met dit ding zijn.
Zo ja, zouden die mij wellicht kunnen vertellen of het een aan- of afrader is, en of er ook alternatieven voor bestaan? Voor zover ik kon vinden is het namelijk redelijk de enige in deze soort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09 21:48
Niks vetters dan World Jamborees hoor! _/-\o_ Hoef je je echt niet voor te schamen :P

Het is een best prima apparaatje met als sterkste pluspunt de formfactor. De kwaliteit is oké maar niet geweldig. Je kan echter ook gewoon naar een GoPro kijken, die je gewoon op je rugzak/t-shirt/das mount.

Hier wat reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari-equal95
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 06:48
Sony maakt in de Actioncam serie ook interessante camera's!
pricewatch: Sony HDR-AS20 Zwart

Deze bieden beter geluid als de meeste andere actioncams. Zelf heb ik ook een Sony en ik ben erg te spreken over de stabilisatie, het geluid en de mogelijkheden met weinig licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_Swinkels
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-07 19:38
Balance schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:00:
Niks vetters dan World Jamborees hoor! _/-\o_ Hoef je je echt niet voor te schamen :P
Ah kijk, een medescout... Welke WJ ben je geweest? d:)b
Als je op zo'n WJ geweest bent, weet je denk ik ook wel welke sfeer daar hangt. Mij lijkt het persoonlijk vervelend om daar dan met zo'n scherm tussen te zitten, als je snapt wat ik bedoel... Ook een GoPro ergens aan maken vind ik dan bezwaarlijk, omdat ik bang ben dat je dan het gevoel krijgt dat er zo'n zwaar ding aan je hangt te hangen zegmaar...

Wat zijn in jouw ogen de grootste minpunten, Balance?