Uiteraard heeft iedereen in de positie gestaan dat die ging solliciteren zonder maar ook een dag werkervaring
nu is een vriend van mij bezig met een deeltijd opleiding MBO Medewerker Beheer ICT, niveau 3. Hij is 29 en is bezig met een carierre switch omdat de ICT sector natuurlijk een zeer sterke branch is hedendaags en ook in de toekomst. Ik probeer hem te helpen om een fulltime startersfunctie te krijgen maar hij heeft natuurlijk nog geen diploma of certificaat. Hij is wel druk bezig met het studeren voor zijn Windows 70-680 certificering. Voor detacheringen is het erg moeilijk om zo iemand te kunnen verkopen aan een klant, begrijpelijk!
Nu zou ik graag jullie advies/ervaringen willen weten. Hij is op zoek naar een startersfunctie op een Servicedesk, mag zelfs tijdelijk zijn als hij maar een aangrijpingspunt heeft voor de toekomst.
Waar liggen de mogelijkheden?
Nu zou ik graag jullie advies/ervaringen willen weten. Hij is op zoek naar een startersfunctie op een Servicedesk, mag zelfs tijdelijk zijn als hij maar een aangrijpingspunt heeft voor de toekomst.
Waar liggen de mogelijkheden?