Foritain schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:26:
Normaliter als ik een product probeer toe te voegen staat deze 1-2 dagen later in de Pricewatch (bij deze nog eens dank aan de heren die dat altijd zo retesnel controleren). Echter lukt het mij al een tijdje / paar keer niet een product toe te voegen omdat deze SKU/EAN al gebruikt is, of reeds in de queue staat. Nu kan ik niets vinden op deze SKU/EAN, maar ik heb ook twijfels aan optie twee gezien hij al een tijdje in de wacht staat dan
Betreft ROCCAT Kave XTD 5.1 Analog
ROC-14-900
4250288166745
Leuke jongens trouwens daar in Hamburg, die Kave naam staat inmiddels tig keer bij headsets, maar deze is net weer even anders om een nieuwe naam te verdienen.
Maar goed, waar gaat dit fout?
Als ik op EAN zoek, kom ik een product uit Pricewatch Unsorted tegen:
pricewatch unsorted: Roccat Kave XTD 5.1 Analog. Hij staat inderdaad in de wachtrij, om precies te zijn vanuit Icecat, maar omdat deze categorie niet een heel hoge prioriteit heeft, duurt het soms eventjes voor producten daaruit verwerkt worden. In dit geval staat het product sinds 19 mei in de wachtrij, waardoor het theoretisch nog een paar weken kan duren voor deze verwerkt is.
Ondanks dat deze al in de Icecat-queue staat, kan je deze alsnog submitten, via Productinformatie toevoegen. Net als bij normale productsubmits kan je hier gegevens invullen, maar een groot deel is al ingevuld en is eventueel aan te passen als hier fouten staan. Na het submitten wordt deze in de normale wachtrij gezet, die wel in principe binnen 24-48h wordt verwerkt.
Om dit voorbeeld niet te verpesten, laat ik deze even staan zodat je zelf kan kijken hoe dat eruit ziet

We hebben een klein beetje een achterstand in de submitqueue, maar ik/we doe(n) mijn/ons best om je submit zo snel mogelijk te verwerken.
Mocht je later weer een geval tegenkomen waarbij de SKU of EAN al is gebruikt, maar je nergens het product kan vinden, submit deze dan alsnog, maar zet de codes dan in het opmerkingenveld met een kleine uitleg erbij. Dan gaan wij wel op zoek voor je