object detection red

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen ,

Omdat ik leergierig ben wil ik graag een paar samples testen met matlab.
1 van die dingen was red object detection.

Deze code heb ik dan van het inernet gehaald en geopend via mijn matlab.

Het probleem alleen is dat hij deze foutmelding geeft :

Error using imaq.VideoDevice (line 270)
Invalid ADAPTORNAME 'winvideo' specified. ADAPTORNAME must be specified as a string. The available adaptors are
{dcam}. Image acquisition adaptors may be available as downloadable support packages. Open Support Package Installer
to install additional vendors.

Error in redobjectracking (line 10)
vidDevice = imaq.VideoDevice('winvideo', 1, 'YUY2_320x240', ... % Acquire input video stream

aan de code kan het niet liggen want het is de klaargebakte code van op internet.

Ik heb wel al geprobeerd om nieuwe add ons toe te voegen.
Dit heb ik gedaan maar zonder resultaat.

Weet iemand hier het antwoord op ?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:49:
Deze code heb ik dan van het inernet gehaald en geopend via mijn matlab.
Welke code :?
Verder mag je voor support op code van derden bij die derden aankloppen. In de Devschuur® hebben we 't over zélf programmeren ;)

Overigens helpt 't als je eens begint met de foutmelding te lezen en, doe eens gek, daarna desnoods te googlen. Mocht je er dan nog steeds niet uit komen, probeer het dan eens voorzichtig met een nieuw topic waarbij je onze Quickstart hanteert ;) Vertel dan a.u.b. precies wat je hebt geprobeerd (en niet 't vage "Ik heb wel al geprobeerd om nieuwe add ons toe te voegen." » Welke add-ons? Welke foutmelding(en)? Wat gaat er mis? Wat werkt niet?) en laat ook zien wat je al hebt gevonden bijvoorbeeld. Verder zijn kreten als "aan de code kan het niet liggen want het is de klaargebakte code van op internet" natuurlijk helemaal zinloos; klaarblijkelijk gaat er wél iets mis; waarom zou het niet aan de "klaargebakte" raadselachtige code waar je 't over hebt kunnen liggen?

En volgens mij vertel ik niets nieuws als ik NMe in "stereo camera beelden op visual studio" zo eens lees ;)

[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 21-05-2015 22:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.