PC Case met window

Pagina: 1
Acties:

• jeroenk13
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-02 20:53
Ik zoek een?
Computer behuizing met window!

Wat is je budget?
ong. €50

Ik zat eerst te kijken naar pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed) kast, maar een windowed kast leek me mooier.

Er is ook een variant van pricewatch: Cooler Master N300 (KWN1, windowed) window, maar ik vraag me af of deze wel groot genoeg is.

Ook heb ik wat rond gekeken op tweakers, maar ik kon via de zoekresultaten niet zoveel "mooie" kasten vinden met een grote window. Is er ook een variant die er op lijkt, met een iets grotere glazen zijkant?

[ Voor 55% gewijzigd door jeroenk13 op 21-05-2015 21:15 ]

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-12-2025

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Ik bekijk net de pricewatch en de review van Foritain geeft aan dat dit een hele goede kast is. pricewatch: Cooler Master N300 (KWN1, windowed)

Voor 50 euro ga je ook een plastic fantastic case krijgen. ;)

Daarbij is deze corsair een prima case: pricewatch: Corsair Carbide SPEC-01 Blue Led

Houd zelf niet zo van ledjes, kun je altijd vervangen voor een fatsoenlijke strakke fan.

[ Voor 31% gewijzigd door Koninkje op 21-05-2015 21:12 ]

Show me your moves.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:43

D4NG3R

kiwi

:)

Ik snap niet wat je nou wil bereiken? Het enige wat wij kunnen doen is exact hetzelfde aanraden als waar je nu zelf al op kan filteren: http://tweakers.net/categ...BVlpijZBWtZGhqZKwUW1tbCwA

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Niet plastic fantastic en groot window kan best, maar niet voor 50 euro nieuw.

Je moet dan denken aan speeltjes als:
pricewatch: Corsair Obsidian 450D
pricewatch: Fractal Design Define R5 Zwart Window
pricewatch: NZXT S340 Zwart

Onder de 50 euro stellen kasten gewoon niet heel veel meer voor, dan zijn ze echt budget, ik denk dat de goedkoopste echt goede kast met groot window die NZXT is.

People as things, that’s where it starts.