Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, autocad, inventor, solidworks, photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
nee
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
ssd en hdd en videokaart (tijdelijk 660ti)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
z97
4790K
16GB ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Intel en asus
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Basissysteem vind ik perfect zo
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Het liefste wel!
Voor de voeding heb ik keuze uit deze 2, silverstone is semi passief, de ander is gold rated
En voor de cpu koeler had ik dit rijtje gemaakt, maar ik zit met de beperkte ruimte en ik las dat de corsair h60 net niet paste i.v.m. te dikke en lange kabels (deze gingen knikken)
Ik hoor graag van jullie,
M.v.g.
Daniel
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, autocad, inventor, solidworks, photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
nee
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
ssd en hdd en videokaart (tijdelijk 660ti)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
z97
4790K
16GB ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Intel en asus
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Basissysteem vind ik perfect zo
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Het liefste wel!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 339,95 | € 339,95 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 Maximus VII Impact | € 194,- | € 194,- |
| 1 | Silverstone RAVEN RVZ01 | € 89,80 | € 89,80 |
| 1 | Startech.com 0.5m Slimline SATA Female to SATA with S | SLSATAF50CMS | € 7,93 | € 7,93 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 102,- | € 102,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 733,68 | |
Voor de voeding heb ik keuze uit deze 2, silverstone is semi passief, de ander is gold rated
| 1 | Sharkoon SilentStorm SFX Gold 500W | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Silverstone SX500-LG | € 79,85 | € 79,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 161,75 | |
En voor de cpu koeler had ik dit rijtje gemaakt, maar ik zit met de beperkte ruimte en ik las dat de corsair h60 net niet paste i.v.m. te dikke en lange kabels (deze gingen knikken)
| 1 | Cryorig C1 | € 69,80 | € 69,80 |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 23,95 | € 23,95 |
| 1 | Silverstone NT06-PRO | € 63,13 | € 63,13 |
| 1 | Cooler Master Seidon 120V Ver.2 | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Corsair Hydro H55 | € 70,69 | € 70,69 |
| 1 | Corsair Hydro H75 | € 84,81 | € 84,81 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 380,33 | |
Ik hoor graag van jullie,
M.v.g.
Daniel