MBP toets zit scheef

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejordy070
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-03-2021
Allen,

Afgelopen dinsdag mocht ik in volle enthiousastme mijn nieuwe MBP in ontvangst nemen.
Na wat verkennen van de macbook, kwam ik tot mijn verbazing erachter dat de F11 toets een heel klein beetje scheef zit. Hij werkt wel, alleen het staat niet echt mooi.

Nu heb ik uiteraard zelf geprobeerd hem aan te drukken etc. maar ik wil er niet te veel aan kloten, voordat mijn garantie vervalt. Mijn vraag is dus; Kan ik zomaar de apple store (in den haag) binnen lopen en hun dit laten repareren. en zo ja hoeveel tijd kost dit.

Ook een foto van de knop:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/25z58oj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Kun je ze niet even bellen? Voor ons is dit puur giswerk.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Afspraak maken voor de genius bar, daar heb je tenslotte je garantie voor. Zeker niet zelf gaan zitten rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejordy070
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-03-2021
Psycho_Mantis schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:52:
Afspraak maken voor de genius bar, daar heb je tenslotte je garantie voor. Zeker niet zelf gaan zitten rommelen.
Heb je me post wel gelezen?
Dit snap ik ook nog wel.

Mijn vraag was meer:
Kan je zomaar de apple store binnenlopen en je macbook laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Misschien iets minder bijdehand doen. Om iets te repareren noet je een afspraak maken bij de genius bar: dus nee je kan niet zomaar binnen lopen. En hoeveel tijd het kost weten wij niet want dat kunnen we moeilijk beoordelen van zo'n "super" goede foto. Kortom bel Apple, zo moeilijk is het niet en had je minder tijd gekost dan dit topic aan te maken.

[ Voor 43% gewijzigd door Fietsbel op 22-05-2015 01:45 ]

39