Beste,
Ik ben in bezit van een Samsung UE46ES6530 TV met ingebouwd wifi adapter, als ik de tv met wifi probeer te verbinden dan ziet hij de netwerken wel, kan ook wachtwoord invullen maar krijgt daarna geen verbinding(geen ip) van het netwerk. De router is een Netgear R7000, in de logs van de router is ook niks te vinden dat de TV een verbinding geprobeerd heeft te maken.
Router staat welgeteld 30-50cm van de TV af, de TV kan niet verbonden worden met UTP kabel omdat me 4 LAN-poorten vol zitten op me router vandaar dat de TV op wifi moet
Wat ik heb geprobeerd:
- LAN kabel geprobeerd (ander apparaat eruit gehaald dus), krijg verbinding.
- firmware geupdate naar laatste versie (2005.0), geen effect
- wifi netwerk op makkelijk wachtwoord gezet, geen effect
- zowel 2.4ghz als 5ghz netwerk geprobeerd, beide geen verbinding
- 54g TKIP geprobeerd ipv 600ac AES, geen effect
- wachtwoord van wifi gehaald, geen effect
- wifi op vast kanaal (channel 2) gezet, geen effect
- wachtwoord eraf, 54g snelheid, kanaal 2, geen effect
- soft-reset gedaan(reset alles behalve netwerkinstellingen), geen effect
Zover ik heb kunnen zien is het niet mogelijk om de netwerkinstellingen te resetten.
Heeft er iemand nog een ideetje?
Ik ben in bezit van een Samsung UE46ES6530 TV met ingebouwd wifi adapter, als ik de tv met wifi probeer te verbinden dan ziet hij de netwerken wel, kan ook wachtwoord invullen maar krijgt daarna geen verbinding(geen ip) van het netwerk. De router is een Netgear R7000, in de logs van de router is ook niks te vinden dat de TV een verbinding geprobeerd heeft te maken.
Router staat welgeteld 30-50cm van de TV af, de TV kan niet verbonden worden met UTP kabel omdat me 4 LAN-poorten vol zitten op me router vandaar dat de TV op wifi moet
Wat ik heb geprobeerd:
- LAN kabel geprobeerd (ander apparaat eruit gehaald dus), krijg verbinding.
- firmware geupdate naar laatste versie (2005.0), geen effect
- wifi netwerk op makkelijk wachtwoord gezet, geen effect
- zowel 2.4ghz als 5ghz netwerk geprobeerd, beide geen verbinding
- 54g TKIP geprobeerd ipv 600ac AES, geen effect
- wachtwoord van wifi gehaald, geen effect
- wifi op vast kanaal (channel 2) gezet, geen effect
- wachtwoord eraf, 54g snelheid, kanaal 2, geen effect
- soft-reset gedaan(reset alles behalve netwerkinstellingen), geen effect
Zover ik heb kunnen zien is het niet mogelijk om de netwerkinstellingen te resetten.
Heeft er iemand nog een ideetje?