Toon posts:

KPN abo opgezegd maar KPN zegt van niet dus... betalen!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.320 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier wel eens problemen gehad met het opzeggen van een abo bij KPN? Mijn dochter heeft in februari telefonisch haar abo opgezegd: ik stond er bij en alles was in orde, ze zou eind april, begin mei een retourenveloppe krijgen met een brief over eventuele kosten van het leasetoestel.

Na lang wachten, is het enige dat kwam (vandaag) de volgende rekening...! Dus meteen gebeld en wat zei KPN? Ja, er was gebeld maar de controle van de postcode en het rekeningnummer klopte niet dus was het abonnement niet beëindigt... 8)7 :( Wat is dat nou voor waardeloze flutzooi?! Lekker makkelijk geld verdienen zo! Alles was in orde, werd er toentertijd gezegd! Is dit niet een beetje te belachelijk voor woorden?

Komt nog bij dat m'n dochter al twee jaar voor niets betaald omdat ze dat toestel nooit gehad heeft: is onder dwang gekocht en meteen daarna afgegeveïn. Iets wat de KPN natuurlijk niet bewezen achtte, ondanks politieaangiftes....

Never nooit meer KPN in mijn huis...

Maar goed, valt hier nog iets tegen te beginnen? Is toch weer 56 euro weggegooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:43:
Heeft iemand hier wel eens problemen gehad met het opzeggen van een abo bij KPN?
genoeg mensen, google maar eens. Dat is met elk bedrijf zo.
Mijn dochter heeft in februari telefonisch haar abo opgezegd: ik stond er bij en alles was in orde, ze zou eind april, begin mei een retourenveloppe krijgen met een brief over eventuele kosten van het leasetoestel.
Als je al zoveel problemen met KPN hebt, waarom heb je dit dan niet schriftelijk gedaan of om een bevestiging gevraagd?
Na lang wachten, is het enige dat kwam (vandaag) de volgende rekening...! Dus meteen gebeld en wat zei KPN? Ja, er was gebeld maar de controle van de postcode en het rekeningnummer klopte niet dus was het abonnement niet beëindigt... 8)7 :( Wat is dat nou voor waardeloze flutzooi?! Lekker makkelijk geld verdienen zo! Alles was in orde, werd er toentertijd gezegd! Is dit niet een beetje te belachelijk voor woorden?
Raar verhaal
Komt nog bij dat m'n dochter al twee jaar voor niets betaald omdat ze dat toestel nooit gehad heeft: is onder dwang gekocht en meteen daarna afgegeveïn. Iets wat de KPN natuurlijk niet bewezen achtte, ondanks politieaangiftes....
2 jaar voor niets betaald? riiiiiiight. heeft KPN haar gedwongen? riiiight.. en een telefoon direct afgegeven, zonder een bewijsje of wat dan ook te krijgen? logisch
Never nooit meer KPN in mijn huis...

Maar goed, valt hier nog iets tegen te beginnen? Is toch weer 56 euro weggegooid...
56 euro kun je toch terugvorden, je staat toch zo sterk? Als alles zo goed is gedocumenteerd en je echt zo sterk staat kun je gemakkelijk er een zaak van maken, waarom pas na 2 jaar?

Het rammelt aan alle kanten.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:03
net mijn abo van KPN alles in 1 opgezegd...heb er juist op gelet dat ik een bevestigingsmailtje kreeg met daarin alle info van het opzeggen ze kunnen me nu niet veel meer maken.
Altijd een bevestiging vragen met het opzeggen! via mail of post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:59

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

2 jaar voor niets betaald? riiiiiiight. heeft KPN haar gedwongen? riiiight.. en een telefoon direct afgegeven, zonder een bewijsje of wat dan ook te krijgen? logisch
Ik denk dat z'n dochter het abo onder dwang heeft afgesloten en de telefoon aan de dader heeft moeten afgeven.

Raar dat zelfs met een aangifte het abo niet eerder stopgezet had kunnen worden. Telefoon valt dan toch op IMEI te blokkeren?

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:52

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Heb je überhaupt wel een bevestiging van de opzegging gehad? Want dat zie ik niet terug in je rant. Zo nee, waarom heb je niet aan de bel getrokken bij KPN?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Belindo schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:54:
[...]

Ik denk dat z'n dochter het abo onder dwang heeft afgesloten en de telefoon aan de dader heeft moeten afgeven.

Raar dat zelfs met een aangifte het abo niet eerder stopgezet had kunnen worden. Telefoon valt dan toch op IMEI te blokkeren?
Klopt van dat onder dwang. En inderdaad raar (vervelend) dat het abonnement niet kon worden gestopt...
FooLsKi schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:02:
Heb je überhaupt wel een bevestiging van de opzegging gehad? Want dat zie ik niet terug in je rant. Zo nee, waarom heb je niet aan de bel getrokken bij KPN?
Nee, we hadden geen bevestiging gehad: mijn dochter gaf aan na het eerdere gesprek dat het in orde was. Niet dus. Nu net opnieuw de KPN gebeld en nu wél meteen de bevestiging ontvangen, terwijl we aan de telefoon hingen, maar al met al kost het bij elkaar twee maanden extra... En omdat we niets op papier hebben of wat dan ook kunnen we niets verhalen. Op zich logisch... al met al toch eigen domme schuld, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03
Het is natuurlijk allemaal erg vervelend, maar je kan KPN alleen (deels) verwijten dat je eerdere opzegging niet goed is gegaan. De rest van de kwestie ligt buiten de invloed van KPN en was bij een andere provider waarschijnlijk net zo gegaan.

Schriftelijk opzeggen en om bevestiging vragen is natuurlijk altijd het beste, maar dat heb je nu wel door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Beetje off-topic, maar hopelijk kan ik hier wat antwoorden krijgen; Ik krijg post en sms-en van KPN over een KPN Compleet pakkeet wat ene meneer E. heeft afgesloten, met MIJN adres. Ik heb twee keer een router teruggestuurd naar de afzender (KPN) met de mededeling dat het adres verkeerd is. Nu krijg ik emails dat mijn eigen email adres bij de registratie van KPN is veranderd naar een of ander hotmail adres.
Ik heb KPN helpdesk geprobeerd, maar zij kunnen en mogen niets doen aan het verkeerde adres omdat mijn naam niet op het contract staat ! Enige wat ze konden adviseren is om een klacht in te dienen bij KPN ?! Wat nu ?

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Aangifte doen bij de politie van identiteitsfraude. Iemand doet zich voor als jou waardoor jij problemen krijgt met diensten van KPN. Als je dan je hele verhaal op papier hebt kan je alles wel met KPN regelen via de post.
Nu zou je dus eigenlijk al je wachtwoorden nog moeten veranderen zodat diegene geen gebruik meer kan maken van jouw identiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het opzeggen van abonnementen stuur ik altijd een aangetekende brief. Wellicht lijkt dat duur maar, ze komen er dan niet onderuit aangezien je bewijs hebt dat ze je brief hebben ontvangen.

Gebruik voor de brief gewoon een internet template zoals op diverse abonnement opzeggen websites.
Dan hoef je daar ook niet over na te denken. Het kan zijn dat KPN dit niet doelbewust doet maar ze hebben in ieder geval weinig incentive om het recht te zetten als je geen enkel bewijs hebt.

Succes!

[ Voor 1% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 09:32 . Reden: Spam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:40
Ik denk dat de zaak inmiddels wel beklonken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja een dergelijk oud topic kicken is niet zinvol.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.