Heeft iemand hier wel eens problemen gehad met het opzeggen van een abo bij KPN? Mijn dochter heeft in februari telefonisch haar abo opgezegd: ik stond er bij en alles was in orde, ze zou eind april, begin mei een retourenveloppe krijgen met een brief over eventuele kosten van het leasetoestel.
Na lang wachten, is het enige dat kwam (vandaag) de volgende rekening...! Dus meteen gebeld en wat zei KPN? Ja, er was gebeld maar de controle van de postcode en het rekeningnummer klopte niet dus was het abonnement niet beëindigt...
Wat is dat nou voor waardeloze flutzooi?! Lekker makkelijk geld verdienen zo! Alles was in orde, werd er toentertijd gezegd! Is dit niet een beetje te belachelijk voor woorden?
Komt nog bij dat m'n dochter al twee jaar voor niets betaald omdat ze dat toestel nooit gehad heeft: is onder dwang gekocht en meteen daarna afgegeveïn. Iets wat de KPN natuurlijk niet bewezen achtte, ondanks politieaangiftes....
Never nooit meer KPN in mijn huis...
Maar goed, valt hier nog iets tegen te beginnen? Is toch weer 56 euro weggegooid...
Na lang wachten, is het enige dat kwam (vandaag) de volgende rekening...! Dus meteen gebeld en wat zei KPN? Ja, er was gebeld maar de controle van de postcode en het rekeningnummer klopte niet dus was het abonnement niet beëindigt...

Komt nog bij dat m'n dochter al twee jaar voor niets betaald omdat ze dat toestel nooit gehad heeft: is onder dwang gekocht en meteen daarna afgegeveïn. Iets wat de KPN natuurlijk niet bewezen achtte, ondanks politieaangiftes....
Never nooit meer KPN in mijn huis...
Maar goed, valt hier nog iets tegen te beginnen? Is toch weer 56 euro weggegooid...