dune 3 filmpjes

Pagina: 1
Acties:

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
waar gaan de filmojes over in dune3? Is het net zoals red alert 2 een verhaal of net als red alert 1 en tiberium sun een verhaal+ filmpje van de overwinning?

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb als Atreides nu tot level 4 gespeeld, en tot nu toe zijn het verhaal filmpjes.. Ik denk ook dat het zo blijft.. Wel gaaf hoor het hele verhaal vormt zich terwijl je speelt

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 17 juni 2001 15:44 schreef Wilde het volgende:
Wel gaaf hoor het hele verhaal vormt zich terwijl je speelt
Verhaal? Het gaat nergens over.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dune 3?
Is dat hetzelfde als Dune 2000?

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 17 juni 2001 16:06 schreef svdmeer het volgende:
Dune 3?
Is dat hetzelfde als Dune 2000?
Nee, mitchel bedoelt Emperor, Battle for Dune ;)

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

De filmpjes zijn een beetje vaag. Ik kreeg de eerste paar missies (atreides) gewoon filmpjes na elke missie, maar nu heb ik weer een missie of 4-5 gehad zonder een filmpje ergens te zien :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Wilde
  • Niet online
Ik vind die Atreides dude in die filmpjes echter super ranzig om naar te kijken :(
Bah exceem figuur, neem 's een douche ofzo (8>

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Is het wel een beetje goed geacteerd/ niet over geacteerd?

Nogal wat negatiefs over gehoord....

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Dune 2000 = remake van Dune 2, het is niet een nieuw deel in de Dune serie :)

• Acolyte57

Acolyte57

Het is Westwood. Heb je ooit een GOED geacteerd filmpje van Westwood gezien? :)

Maar dat maakt toch geen ene flikker uit...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 16:57 schreef Terr het volgende:
Dune 2000 = remake van Dune 2, het is niet een nieuw deel in de Dune serie :)
Ga je schamen het is geen remake, maar daarintegen ook geen opvolgen,maar geen remake

• Reefer
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Die mentats hebben inderdaad ranzig exceem, but that comes with the territory geloof ik, en dat het nergens over gaat slaat nergens op, er zit echt wel een verhaal in.
Er zit trouwens een asian-babe (niet eens zo mooi) in de ordos filmpjes voor de liefhebbers :D

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 17:02 schreef KingOfRnR het volgende:

[..]

Ga je schamen het is geen remake, maar daarintegen ook geen opvolgen,maar geen remake
wat is het dan?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:23
Op zondag 17 juni 2001 16:59 schreef Acolyte57 het volgende:
Het is Westwood. Heb je ooit een GOED geacteerd filmpje van Westwood gezien? :)
het is een spel, geen film

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 17 juni 2001 17:22 schreef weareborg het volgende:
KLopt, maar het is wel leuk als het verhaal niet totaal ongeloofwaardig wordt gemaakt door derderangs acteurs... Maak er dan alleen rendered filmpjes van ofzo.

• Niet online
Dune 2000 is een spel dat in het vervolg van dune 1 en 2 is gekomen en het verschil tussen 2 en 2000 vint ik te klein om het een vervolg te noemen.
Want in 2 was je bezig om de emperor vet in elkaar te hakken en de 2 andere en op het einde gingen ze met zijn 3en tegen jouw.
En in 2000 is het aspect van kill de emperor wat kleiner geworden.
MAAR het grootste verschil voor mij (ik ben dune gek) is de Sardaukar, in 2 nog de lievertjes van de Emperor dus niet te trainen maar in 2000 kun je ze wel trainen.

Daarom vindt ik het geen remake van dune 2.

PS.
Duurde die laatse battle in dune 2 bij jullie ook zo lang???? 8-)
Afbeeldingslocatie: http://westwood.ea.com/games/dune2000/dune2k_pix/splash2.jpg

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Worf speelt mee in die filmpjes, nuff said 8-)

Steam

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 20:35
Ik vind dat het wat meer op de film dune lijkt, een vervolg ervan dus. Verder viel me op dat het spel dune3 (battle for...) meer een opvolger van de dune1 versie was, -hoewel dune1 niet echt een strategie spel was- wat betreft het verhaal.

Maar goed, of het nou ergens op slaat of niet. Ik vind het spel tot nu toe retegaaf! En dan te bedenken dat ik het spel bijna had terug gebracht omdat ie het in het begin niet deed...

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• Wilde
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 17:46 schreef KingOfRnR het volgende:
Dune 2000 is een spel dat in het vervolg van dune 1 en 2 is gekomen en het verschil tussen 2 en 2000 vint ik te klein om het een vervolg te noemen.
Want in 2 was je bezig om de emperor vet in elkaar te hakken en de 2 andere en op het einde gingen ze met zijn 3en tegen jouw.
En in 2000 is het aspect van kill de emperor wat kleiner geworden.
MAAR het grootste verschil voor mij (ik ben dune gek) is de Sardaukar, in 2 nog de lievertjes van de Emperor dus niet te trainen maar in 2000 kun je ze wel trainen.

Daarom vindt ik het geen remake van dune 2.

PS.
Duurde die laatse battle in dune 2 bij jullie ook zo lang???? 8-)
[afbeelding]
Ik vond de muziek uit Dune1 prachtig, denk je dat die nog ergens te krijgen is ??

• Wilde
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 17:54 schreef JeanLucPicard het volgende:
Worf speelt mee in die filmpjes, nuff said 8-)
Welk house ??

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op zondag 17 juni 2001 16:53 schreef Wilde het volgende:
Ik vind die Atreides dude in die filmpjes echter super ranzig om naar te kijken :(
Bah exceem figuur, neem 's een douche ofzo (8>
Mentat: Human Computers, Know a mentat by the red stained lips, caused by the drinking of Sapphu. Als je een beetje dune fanaat bent weet je zoiets.. (zowel de boeken als de Film, als de Miniseries.)
Op maandag 18 juni 2001 12:02 schreef Wilde het volgende:

[..]

Welk house ??
Worf kan natuurlijk maar bij 1 huis mee spelen he? de Noble Atreides. (Hij speelt de Duke)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Acolyte57

Acolyte57

Op zondag 17 juni 2001 17:22 schreef weareborg het volgende:
Met film segmenten er tussen door. Heb je nog iets anders nuttigs te melden?

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Hebben jullie ook na level4 a 5 ofzo helemaal geen filmpjes meer?

Ik zit nu in level 11 ofzo en heb NOG STEEDS geen nieuw filmpje gezien :(

p.s Ik speel met de Harkonnen

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Acolyte57

Acolyte57

Hier hetzelfde. Atreides. Na 4-5 filmpjes heb ik nu nog niks gehad. Ga echter zometeen de Harkonnen van de planeet afschoppen, ik neem aan dat wel een filmpje waard is.

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 23:33 schreef Acolyte57 het volgende:
Hier hetzelfde. Atreides. Na 4-5 filmpjes heb ik nu nog niks gehad. Ga echter zometeen de Harkonnen van de planeet afschoppen, ik neem aan dat wel een filmpje waard is.
Idem, begin was er teminste een verhaal (wel super slecht maarja..) Nu heb ik al iets van 10 missies gespeeld zonder filmpje :?

• Lordy79
  • Laatst online: 14:22

Lordy79

Vastberaden

Je hebt dus zgn. Chapters. Ik zit nu in Chapter 3, waarbij ik net het paleis van de harkonnen heb gemold (ik speel dus harkonnen, civil war..)

Na een paar missies kom je in Chapter 4, lijkt me, waarbij ook weer wat filmpjes horen.

Ik vind het trouwens weer erg moeilijke game. Ben eerst maar even met Atreides gestopt (Speel op normal difficulty) en met Harkonnen begonnen. Da's een stuk makkelijker :)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-01 14:35

evaarties

Powerball @ 12.582

Ben bezig met atreides op normal.. heb nu 6 levels gehad maar ik vind het vrij simpel hoor.... :(

Verwijderd

De Ordos wordt ook vrij heftig na chapter 3. Dan is het over met simpel hakken ;) .

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op vrijdag 22 juni 2001 16:46 schreef evaarties het volgende:
Ben bezig met atreides op normal.. heb nu 6 levels gehad maar ik vind het vrij simpel hoor.... :(
wacht maar :) You will be afraid... Ik zit nu op een punt dat ik niet meer MAG resignen, dan is het afgelopen. Dus nu MOET ik een slag winnen... Is me al 6x mislukt.

Ik wil mezelf niet op de borst kloppen, maar ik ben HEEL erg goed in RA2...

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-01 14:35

evaarties

Powerball @ 12.582

Op vrijdag 22 juni 2001 16:52 schreef Lordy79 het volgende:

[..]

wacht maar :) You will be afraid... Ik zit nu op een punt dat ik niet meer MAG resignen, dan is het afgelopen. Dus nu MOET ik een slag winnen... Is me al 6x mislukt.

Ik wil mezelf niet op de borst kloppen, maar ik ben HEEL erg goed in RA2...
Resignen doe ik niet aan.. gebied ga ik niet opgeven. En RA2 had ik ook zo uitgespeeld :)

• whoami
  • Laatst online: 15:26
bedoelen jullie eigenlijk of Emperor: Battle for Dune een slecht verhaal is, of dat Dune zelf een slecht verhaal is ....

in dat laatste geval , raad ik jullie dan aan om eens de boekenserie te lezen ...

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Ik vind de filmpjes juist erg goed. Herkenbaar ook, Westwood heeft duidelijk zijn best gedaan om alle elementen van de Dune-saga er in te stoppen. Dat is veel beter gelukt dan met Dune 1 (niet dat die van Westwood was) en 2.

Ik begrijp sowieso niet waarom je je druk zou maken over het niet krijgen van filmpjes als je ze toch kut vind.

Gameplay is weer ontstellend simpel (Atreides tot level 4). En typerend voor Westwood zitten er weer allerlei overbodige eenheden in. (Wie gebruikt er standaard Atreides infantery?). Doe mij maar een Blizzard-RTS, je moet er lang op wachten, aar dan heb je ook wat!

Verwijderd

Oke de filmpjes tot level 5 zijn goed ,daarna geen filmpjes :(
ik ben nu bij level 13 ofzo (steeds maar weer verdedigen van land) ..en geen films ik heb alle units al (heeel snel) en dan wordt het wel vervelend. Steeds maar weer hetzelfde

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op vrijdag 22 juni 2001 16:57 schreef evaarties het volgende:

[..]

Resignen doe ik niet aan.. gebied ga ik niet opgeven. En RA2 had ik ook zo uitgespeeld :)
Ik stond ooit op nummer 7 van de world-ladder met RA2, dus ik ben benieuwd :) Je speelt 'm neem ik aan wel op HARD?

En RA2 had ik ook zo uitgespeeld :)

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op vrijdag 22 juni 2001 18:06 schreef rderoode het volgende:
Ik vind de filmpjes juist erg goed. Herkenbaar ook, Westwood heeft duidelijk zijn best gedaan om alle elementen van de Dune-saga er in te stoppen. Dat is veel beter gelukt dan met Dune 1 (niet dat die van Westwood was) en 2.
Dune 1 was erg goed. Zeker de muziek en ook het spelconcept (nee, ik bedoel niet dune2 maar dune1: de adventure) was vernieuwend. Dus dat ben ik niet met je eens. Ooit zoiets moois uit een OPL-chippie gehoord? En bedoel jij de floppy- of de CD-versie? Want de CD-versie van Dune1 is errug goed.
Overigens sluit ik me wel aan bij het feit dat het openingsfilmpje van Dune: Emperor zeer veel sfeer uitdraagt. Alleen zullen er denk ik maar weinig zijn die begrijpen wat 'The Voice' nu feitenlijk is :)
Gameplay is weer ontstellend simpel (Atreides tot level 4).
Dit wordt nog wel moeilijker.

Pagina: 1