Wat ik al een tijdje mis, als ik twee of meer producten vergelijk in de pricewatch (voorbeeld) is er geen enkele manier om een derde toe te voegen. Ja, je kunt terug gaan naar de vorige pagina, en andere exemplaren kiezen, maar als je een nieuwe zoekopdracht doet ben je je huidige selectie kwijt.
Mijn probleem is dat ik graag nieuwe producten vergelijk met wat ik al heb/had. Zo zou ik graag de specs van mijn HTC one s ernaast leggen. Echter is het schier onmogelijk deze in een zoekopdracht te krijgen waar ook de nieuwe modellen tussen zitten. Als je op de vergelijkingspagina in het zoekvak zoekt op "htc one s" heb je hem meteen te pakken, echter geen knopje op deze toe te voegen aan de vergelijking.
Tot nu toe heb ik zelf de url maar een beetje aangepast, dat werkt dan weer wel
Zou mooi zijn als er ook een andere manier te doen is.
Mijn probleem is dat ik graag nieuwe producten vergelijk met wat ik al heb/had. Zo zou ik graag de specs van mijn HTC one s ernaast leggen. Echter is het schier onmogelijk deze in een zoekopdracht te krijgen waar ook de nieuwe modellen tussen zitten. Als je op de vergelijkingspagina in het zoekvak zoekt op "htc one s" heb je hem meteen te pakken, echter geen knopje op deze toe te voegen aan de vergelijking.
Tot nu toe heb ik zelf de url maar een beetje aangepast, dat werkt dan weer wel
Zou mooi zijn als er ook een andere manier te doen is.