Betrouwbaarheid van Price notifications

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• szijlstr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-04 18:09
Als newbie met de pricealert werd ik vandaag verrast door twee verschillende price-alerts die ik ingesteld had. Hoewel de alerts nog maar een paar uur oud waren, kan ik nu al niet meer de prijs terugvinden waarom de alert gegeven was. Komt dit vaker voor, en kan ik net zo goed de alerts uitzetten ? Of is dit uitzondering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Staan de alerts niet meer in de notificatielijst als je rechtsboven op de bel klikt?

Verkeerd gelezen, mogelijk gewoon een foute prijs die aangepast is, zie ook rikoos in "Terugkerende foutieve prijzen"

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 21-05-2015 17:27 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

szijlstr schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:25:
Als newbie met de pricealert werd ik vandaag verrast door twee verschillende price-alerts die ik ingesteld had. Hoewel de alerts nog maar een paar uur oud waren, kan ik nu al niet meer de prijs terugvinden waarom de alert gegeven was. Komt dit vaker voor, en kan ik net zo goed de alerts uitzetten ? Of is dit uitzondering ?
Prijzen worden bij ons in het beginsel eens per uur binnengehaald, tussen 6:10 en 22:10. Als je een paar uur wacht, is de kans aanwezig dat de prijs weer weg is. Dat kan een foutje zijn bij de webshop, of de voorraad is op, of het product is tussentijds bewust uit de feed gehaald etc. Dat valt voor ons ook niet meer te achterhalen. Daarnaast kan het gebeuren dat wij een prijs verwijderen, omdat deze fout is, of de levertijd klopt niet. Er zijn dus legio redenen waarom een prijs een paar uur later weg is of anders is. Zeker nu veel shops zijn overgestapt van dagprijzen naar (bijna) realtime-prijzen, kan dit vaker voorkomen, vandaar dat wij ook eens per uur de prijzen binnenhalen, in plaats van eens per 4 uur zoals dat een jaar of 2,5 geleden was.