Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jeroen hofman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-10 01:04
Hallo Allemaal,

Vreemd, ik heb een newmanK1 in mijn bezit, heb deze ruim 1 jaar geleden van een mede tweaker overgenomen.
Vorige week Zondag 17 Mei
Het volgende als ik in een bepaalde straat ben, doorloop, in mijn woonplaats reboot mijn Newman K1

Het de reboot al eerder gehoord op de fiets, maar afgelopen Zondag was ik al wandelend door deze straat, en halverwege reboot mijn telefoon, het vreemde is dat ik geen pin hoef intevoeren om weer gebruik van de telefoon temaken. (dus hoor het geluid van de reboot

Wat is hier aan de hand ?? heb al gezocht maar kan er niets over vinden
er staat android 4.2.1 op deze newman K1

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen hofman op 21-05-2015 17:24 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:21
2x kan nog toeval zijn...

Strava

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 13:11
Het lijkt mij inderdaad onwaarschijnlijk dat je telefoon flipt omdat je je ergens bevind.

«Nooit geschoten is altijd mis»

• Jeroen hofman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-10 01:04
IDD en dit is zeker geen grap, heel vreemd, maar waarom dan op de zelfde plek in deze straat.
heb dit vaker gehad als ik op de fiets door deze straat ging, maar afgelopen zondag waren we lopend en hoorde het geluid van de reboot op ongeveer de zelfde plek. ???

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:29
Wij kunnen het ook niet raden, je zult zelf naar die plek toe moeten om te kijken wat er dan gebeurt.
Misschien is daar een bepaald wifi netwerk waarvan je telefoon flipt.
Probeer het eens met en zonder wifi, etc...