Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wel WIFI signaal maar geen verbinding

Pagina: 1
Acties:

• vetersteen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-11-2024
Hallo,

Ik heb een probleem met het wifi. Ik heb wel signaal van het wifi(staat dat ik verbonden ben met het wifi) maar ik heb geen verbinding om het zo maar te zeggen. Er staat dus wel dat ik ben verbonden met het wifi netwerk maar ik kan verders niks doen. Maar zodra ik de router reset doet hij het weer even(soms gaat dit ook wel een paar dagen goed). Om het probleem te verhelpen heb ik met Ziggo gebeld als zij hun router functie uit konden doen op het Ziggo router/modem. Achter het Ziggo modem heb ik een andere router staan namelijk: een TP-Link Archer C7 1750 dualband router.

pricewatch: TP-Link Archer C7

Hebben jullie enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Rutger

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Hallo Vetersteen,

Je moet op je HOOFD router de DHCP functie AANZETTEN en op de andere router deze functie UITZETTEN, controlleer de bekabeling en verder zou dit het probleem moeten oplossen.

EDIT :

Ook even nakijken welk IP je HOOFD router heeft, bijv : 192.168.12.1, dan zou je de andere router statisch moeten configureren op 192.168.12.(2-255).
mvg,

Sjoerd

[ Voor 27% gewijzigd door SoWTM op 21-05-2015 17:40 ]

Heracles Almelo | Borussia Dortmund