Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 21:26
Ik zoek een?
Android Smartphone

Wat is je budget?
€400,-

Wat heb je zelf al gevonden?
Ja, ik ben al langere tijd geinteresseerd in de OnePlus One, maar de geruchten gaan dat er in Q3 van dit jaar een OnePlus Two op de markt komt.

Welke vragen heb je hier nog over?
Is het het wachten waard? Heb nu even een heel simpel HTC telefoontje omdat m'n S3 gisteren gesneuveld is. Is de One niet al snel genoeg voor de meeste gebruikers?
En als ik wacht, wordt ik dan gepasseerd omdat er een invite voor nodig is om de Two te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
De Oneplus One is meer dan snel genoeg voor de meeste gebruikers. Tegenwoordig is er niet heel veel snelheidswinst meer te boeken in nieuwe modellen, tuurlijk altijd wel wat. Upgrades zullen nu meer zijn in de richting van een betere camera, microSD, dual sim, betere accuduur etc.

Ook voor de Oneplus Two wordt het invite systeem geïmplementeerd. Naast het invitesysteem zal ook de prijs hoger zijn dan die van de Oneplus One bij release volgens bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:32
Ga ervan uit dat je de OPT niet meteen kan bestellen. Ze zullen weer een invite-systeem gebruiken om de vraag aan te kunnen (en een hype te triggeren). Daarnaast zal de OPT waarschijnlijk een stuk(je) duurder zijn, denk aan 450 tot 500 euro.

De OPO is meer dan snel genoeg voor het meeste gebruik van een dergelijke telefoon en heeft een nagenoeg ongeslagen prijs-prestatie verhouding. Ik zou daar gewoon voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik denk dat phpn3rd gelijk heeft en dat je dus nog lang zult moeten wachten voordat je de Two in handen kunt hebben. In vergelijking met je S3 is de OPO natuurlijk al een flinke stap vooruit.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:25
op maandag volgende week word de One Plus two officieel aangekondigd, ik zou als je de tijd hebt gewoon een weekje wachten, dan kan je dan zien of het de moeite waard is om er de meerprijs voor te betalen.
geruchten gaan dat de 1+2 duurder gaat worden dan de 1+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Het zou vreemd zijn als hij met betere specs dezelfde prijs of goedkoper zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Er is nog niets officieels bekend over de OPT.

Daarbij zou ik me niet branden aan een OnePlus product. Er zijn apparaten met minder problemen te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:25
Momus schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:14:
Het zou vreemd zijn als hij met betere specs dezelfde prijs of goedkoper zou zijn.
in principe is dit niet vreemd.
veel bedrijven verkopen hun top model altijd voor de zelfde prijs.
de oude modellen zullen dan voor een lagere prijs verkocht worden.

maar de geruchten gaan dat dat in dit geval niet klopt
418O2 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:16:
Er is nog niets officieels bekend over de OPT.

Daarbij zou ik me niet branden aan een OnePlus product. Er zijn apparaten met minder problemen te koop.
deze ervaring deel ik niet, mijn vriendin heeft een OpO, zonder problemen! super fijne telefoon...
wel lees ik dat er mensen zijn met problemen (dit lees ik over elk merk overigens)

[ Voor 35% gewijzigd door makkie88 op 27-05-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54

DarkSide

theres no place like ::1

De problemen bij de OPO lijken wel wat op te lopen de laatste maanden.
Ik heb echter geen problemen met die van mij. En zou hem wat dat betreft gewoon aan een ieder aan kunnen raden.
Het is nog even wachten wat de OPT gaat bieden en wat ie gaat kosten.
Maar de prijs was toch het voordeel van de OPO.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
makkie88 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:16:
[...]

deze ervaring deel ik niet, mijn vriendin heeft een OpO, zonder problemen! super fijne telefoon...
wel lees ik dat er mensen zijn met problemen (dit lees ik over elk merk overigens)
- te late updates
- gele schermen
- touchissues

Ze hebben niet allemaal problemen, maar ik heb het idee dat het percentage users met problemen vrij groot is en dat Oneplus het over het algemeen niet heel goed oplost (áls ze dat al doen).

Ik heb er zelf ook 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AhrendVogel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-08 01:41
De crash van een Airbus A400M, begin vorige maand bij het vliegveld van Sevilla, kwam door slecht geconfigureerde software.
Gelukkig heb ik een 1+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Jaaaaa ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht heeft de 1+2 betere kwaliteitscontrole.
De 1+1 is ook al een tijdje op de markt.
Daar zou ik niet meer voor gaan.

Naast de 1+2,
Komen in q3 ook de windows10phones op de markt.
Dus ik zou wachten tot dan,

Dan kun je een ook nog eens een bredere afweging maken.
Ondanks het gebrek aan Apps doen Windows phones het erg goed als je op zoek bent naar performence.

Nu nog gaan voor de 1+1, met de lijm problemen, de touchscreen problemen en software mankementen die ze de afgelopen tijd gehad hebben, Is iets dat je echt moet willen. Aan de andere kant, kun je ook geluk hebben, en een toestel ontvangen waar niets of weinig mee aan de hand is.
Pagina: 1