Toon posts:

Ik word constant uitgelogd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een dag of 2-3 valt me op dat ik binnen 30minuten of minder automatisch uitlog? terwijl de dropdown (in geavanceerde opties van het login formulier) nog altijd op 1 jaar staat?

Bug? Feature?

Roep maar als er meer info nodig is :)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik gok dat er iets is dat je cookies weggooit oid, want je hebt in de afgelopen 4 dagen 10 sessies gegenereerd met de volgende user agent:
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.103 Safari/537.36

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, misschien een van de chrome extensies die zich misdraagt dan, dank voor het inzicht, zal ze even allemaal uitzetten en zien of dat helpt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ah, dat is het inderdaad, ben er nog niet achter welke extensie dat dan veroorzaakte, maar het is in ieder geval 'aan mijn kant', dus excuus voor het overbodige bug report :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We zouden het op prijs stellen als je even laat weten welke extensie de 'boosdoener' was als je er achter bent :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Heys, sorry voor de late reactie, was uiteindelijk gewoon m'n eigen domme schuld, ik gebruik deze extensie om lekker makkelijk browser cache te legen (ik bouw websites voor m'n brood) maar om een of andere reden (mogelijk door een update ofzo) waren de instellingen veranderd, waardoor ik dacht alleen recente bestanden te verwijderen, maar er gewoon ook sessies en cookies verwijderd werden, waarna het natuurlijk voor de hand ligt dat ik niet meer in Tweakers ingelogd was :+

Mijn fout dus, excuus :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ok, dank voor de informatie :)

Intentionally left blank

Pagina: 1