Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
beste forum leden
ik heb me gisteren een htc sensation aan geschaft
alleen ik vind het geluid zeer zacht als ik muziek afspeel
bij mijn andere gsm,s zijn er geluid code,s
is dit bij deze gsm ook ??

of is er een andere oplossing

alvast bedankt
mvg

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:34
Wat versta jij onder "zacht geluid"? En wat bedoel je precies met geluidcodes? En wat heb je zelf al gevonden over dit onderwerp?

Heeft Android je toevallig niet gewoon begrensd en moet je eerst in een dialoogje op bevestigen drukken alvorens het geluid harder kan? Treedt dit probleem in alle muziek-apps op of alleen in de ingebouwde music player?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:21
En is het zacht op de speaker of met koptelefoon, indien koptelefoon, bijgeleverde of andere.
Meer info graag

Strava

Verwijderd

Topicstarter
hoi
geluid is gewoon zacht
in alle muziek players apps
met oordopjes gaat hij wel hard

en wat bedoeld u met begrensd

mvg

Verwijderd

Wat vind je op google hierover?
Wat is "zacht" geluid. Dat is voor iedereen anders.
Wat heb je zelf al geprobeerd?
Welke instellingen heb je al bekeken?

Verwijderd

Topicstarter
heb gezocht op google
htc te zacht geluid
htc geluid codes
maar niks te vinden
wat ik bedoel onder zacht geluid is
als je muziek afspeelt dat je het bijna niet meer hoort als die in je jas zak zit bv
heb hier nog een samsung young ligge die veel ouder en geeft veel harder geluid

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 14:47

FlyEragon

Alien Monkeys

Waarschijnlijk defecte speaker, als je volume al op maximaal staat en het is nog te zacht.
Vermoed 2e hands gekocht ?

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:34
Ik zou het niet direct zacht noemen als de muziek vanuit je jaszak niet meer te horen is. Dit hangt natuurlijk van de jas af, maar het verschilt ook gewoon veel welk merk of type toestel je hebt. Samsung kan gewoon harder dan HTC, dat blijkt. Ik denk niet dat hier een gewone oplossing is, anders dan zoeken naar een volume booster voor Android/HTC of iets dergelijks.

Of je moet natuurlijk een externe speaker aansluiten (al dan niet via bluetooth).

edit: Of het is natuurlijk een defect, zoals FlyEragon zegt.

[ Voor 6% gewijzigd door phpn3rd op 22-05-2015 13:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb verschillende apps gedownload maar merk niks
weten jullie meschien eentje

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Een versleten telefoon ondertussen? Een kapotte speaker? Een kapot trommelvlies? Batterijen van je gehoorapparaat leeg?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:21
even los van het feit dat ik geen idee heb in elke situatie je muziek op de speaker vanuit je jaszak wilt afspelen, denk ik dat je toestel gewoon niet zo'n luide speaker heeft... Hard en zacht blijft natuurlijk subjectief, maar waarschijnlijk zit er gewoon niet meer in.

hoe ervaar je ringtones op max volume? ook zachter dan bij andere toestellen, even zacht als muziek?
(zowel ringtones als muziek komen uit dezelfde speaker)

eventueel zou je nog kunnen kijken of hier iets bij staat wat werkt:
https://play.google.com/store/search?q=speaker%20boost
(geen ervaring mee)

Strava

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:03

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik snap weinig van je posts, je kapt de regels nogal af en Nederlands is volgens mij niet je eerste taal. Maar naast de opmerking: 'ben je doof' en 'waarom zou je muziek over de telefoonspeaker willen spelen', blijft mij ook bij: wat zijn je verwachtingen? En wat versta je onder zacht? Afgevlakt/weinig respons of bedoel je een laag volume? Waarschijnlijk zit er gewoon niet meer in... dopjes (ik hoop dat ze echt begrenst zijn voor je gezondheid...) of externe speakertjes zijn waarschijnlijk beter.

Als ik zo ga rondkijken is er maar één telefoon met vrij redelijke speakers en dat is de HTC One serie, maar zelfs dat: het blijft een mobieltje. Alarm en ringtones mogen luid, een goede 3,5mm jack heb je voor muziek méér aan (ga niet verwachten dat je een ruimte kan vullen met de luidspreker van de telefoon en dat het tegelijk toonbaar/onvervormd geluid blijft).

Verwijderd

Op het moment dat je vanuit je jaszak muziek wil spelen en dan lopend door de stad wil kunnen horen (Helaas een veel voorkomende plaag) dan zul je toch echt specifiek naar goede speakers moeten zoeken.

Niet elk toestel heeft dit bereik.
Pagina: 1