Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mediamarkt vs Medion

Pagina: 1
Acties:
  • 1.522 views

• jeroenman40
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-11 08:33
Laatst pc gekocht bij de mediamark, een medion.

Tot mijn grote verbazing zie ik diezelfde pc staan met bijna dezelfde specificaties bij de medion site, voor 150 euro goedkoper!

medion site :

Artikelnr. 410020098
- Intel® Core™ i5-4460 processor
- Windows 8.1
- 8 GB RAM, 2000 GB HDD, 128 GB SSD
- NVIDIA® GeForce® GTX960
€ 849,00

mediamarkt site ( op mediamarkt staan nog al is dingen verkeerd):
-Intel Core i5-4460
- 8 GB • 128 GB SSD
-1 TB HDD
-NVIDIA GeForce GTX 960 (2 GB)
€999,99

Het enigste verschil is hier de extra terabyte die bij de goedkopere pc zit.

Iemand enig idee hoe dit kan?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Iedereen is vrij om z;n eigen prijzen te bepalen, had je maar beter moeten rondkijken.

39

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:56
Precies dit is de reden dat er zoveel prijsvergelijkswebsites te vinden zijn; in het bijzoner de pricewatch hier op Tweakers. De verschillen kunnen soms behoorlijk oplopen. Dit is een van de redenen dat ik nooit snel iets zomaar in de winkel zou kopen.

Ik vrees voor je dat je gewoon pech hebt gehad en er lering uit moet trekken :)

• jeroenman40
mooie laagsteprijsgarantie hebben ze bij de mediamarkt dan

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:15:
Het enigste verschil is hier de extra terabyte die bij de goedkopere pc zit.

Iemand enig idee hoe dit kan?
Flauw: Andere (goedkopere) disk inbouwen? :+
Maar wat mij niet duidelijk is, is waar je heen wilt met dit topic, wat is je werkelijke vraag?
jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:23:
Die doet niet eens ter sprake, aangezien het verschillende PC's zijn, want de onderdelen in de PC zijn niet gelijk. Een 'laagste prijs garantie' is nu dus niet van toepassing.

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 21-05-2015 12:24 ]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:23:
Moet je bij hun gaan klagen, ze zullen niet hier op het forum reageren mocht je dat verwachten.

39

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Sowieso is het lekker duur,
Windows 100 euro
i5 4460 180 euro
GTX960 200 euro
128GB SSD 60 euro
1TB HDD 50 euro
Antec VPF 450 [van betere kwaliteit dan wat die medion heeft] 45 euro
Coolermaster N300 kast 35 euro

670 euro dus, beetje verzendkosten erbij, hoppa, 700 euro. 300 euro goedkoper dan de MM, had je makkelijk een betere kast, grotere SSD en betere videokaart kunnen kopen.

People as things, that’s where it starts.

• jeroenman40
VasZaitsev schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:25:
Windows 100 euro
i5 4460 180 euro
GTX960 200 euro
128GB SSD 60 euro
1TB HDD 50 euro

670 euro dus, beetje verzendkosten erbij, hoppa, 700 euro. 300 euro goedkoper dan de MM, had je makkelijk een betere kast, grotere SSD en betere videokaart kunnen kopen.
Dat is zonder belastingvoordeeltjes ;)

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:44

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

VasZaitsev schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:25:
Windows 100 euro
i5 4460 180 euro
GTX960 200 euro
128GB SSD 60 euro
1TB HDD 50 euro

Beetje kort door de bocht, vind je niet? Je hebt niet eens een moederbord erbij genomen en dan moet je hem zelf nog in elkaar zetten.

@TS:
Misschien zitten er meer verschillen tussen dan je denkt?
- moederbord
- bijgeleverde software
- garantie
- videogeheugen
- snelheid harde schijf
- snelheid SSD
- etc
- etc

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:10
Desalnietemin heeft mediamarkt dan wel laagste prijs garantie.

Maar dat betekend alleen maar dat als jij daar komt met het verhaal dat ie bij medion goedkoper is ze op dat moment hun prijs voor jou zullen verlagen.

Dat zegt helemaal niets over de prijs die ze normaal voeren.

Wat verder kijken dan je neus lang is dus de volgende keer.

android since G1.

• jeroenman40
CptChaos schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:23:
[...]
Flauw: Andere (goedkopere) disk inbouwen? :+
Maar wat mij niet duidelijk is, is waar je heen wilt met dit topic, wat is je werkelijke vraag?
[...]
Die doet niet eens ter sprake, aangezien het verschillende PC's zijn, want de onderdelen in de PC zijn niet gelijk. Een 'laagste prijs garantie' is nu dus niet van toepassing.
De vraag is waarom de pc 150 euro duurder is dan de ander met maar een verschil, een tb meer in de harde schijf.

• gert_jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:55
die laagste prijs garantie telt ook alleen voor fysieke winkels en dan ook nog in een straal van een x aantal kilometers om de betreffende mediamarkt.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Icephase schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:28:
[...]

Beetje kort door de bocht, vind je niet? Je hebt niet eens een moederbord erbij genomen en dan moet je hem zelf nog in elkaar zetten.

@TS:
Misschien zitten er meer verschillen tussen dan je denkt?
- moederbord
- bijgeleverde software
- garantie
- videogeheugen
- snelheid harde schijf
- snelheid SSD
- etc
- etc
Ik wist dat ik een onderdeel vergeten was :+

Best, gooi een mobo erbij, 60 euro voor een leuke. En zelfs al laat je hem in elkaar zetten door een winkel zal je nog onder de Medion prijs uitkomen, voor betere onderdelen.

• jeroenman40
VasZaitsev schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:31:
[...]

Ik wist dat ik een onderdeel vergeten was :+

Best, gooi een mobo erbij, 60 euro voor een leuke. En zelfs al laat je hem in elkaar zetten door een winkel zal je nog onder de Medion prijs uitkomen, voor betere onderdelen.
Offtopic, ik weet hoe ik een pc moet bouwen, ik weet dat zelf een pc bouwen goedkoper is dus hou daar maar over op. Ik ben hoe dan ook nu goedkoper uit dan wat je ook maar kan verzinnen, mij gaat het PUUR en ALLEEN om het feit waarom ze de pc 150 euro duurder zouden maken dan dat hij werkelijk is.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:30:
De vraag is waarom de pc 150 euro duurder is dan de ander met maar een verschil, een tb meer in de harde schijf.
Waarschijnlijk is de 2TB schijf een oudere disk, met lagere specificaties (denk aan 5400 RPM ipv 7200 RPM, minder cache et cetera).

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Raar topic dit.

Zie:
pricewatch: Dell XPS 13 (2015) 9343-8451

Prijs varieert van 1449 euro to 1650 euro.

En je vraag is? Prijzen verschillen nu eenmaal per aanbieder.

• jeroenman40
Medion:
Processor: Intel® Core™ i5-4460 processor
Besturingssysteem (OEM versie):
Windows 8.1

Kloksnelheid: 3,2GHz
Geheugen: 8GB
Geheugentype: DDR3 1600 MHz
Aantal geheugenbanken: 2
Gebruikte geheugenbanken: 2
Harde schijf capaciteit: 2.000GB
SSD capaciteit: 128GB
Videokaart: NVIDIA® GeForce® GTX 960
Graphic Details:
NVIDIA® GeForce® GTX 960-videokaart met 2 GB DDR5 videogeheugen

Optische stations:
Dual Layer CD/DVD-ReWriter

Geluid:
High Definition Audio (6-kanaals)

Overige:
Intel® H81 Express Chipset
USB 3.0 aansluiting
Hot-swap HDD mobile rack; Slede voor standaard 3,5" harde schijven met SATA aansluiting .
Multi kaartlezer (SD/MMC/MS/xD)
128 GB snelle SSD harde schijf voor besturingssysteem en veel gebruikte programma's
Carbon edition housing - De behuizing van deze Medion gamer is uitgevoerd in een stoere carbon look waarmee deze PC zich onderscheidt van de massa

Mediamarkt:
Processor:
Intel Core i5-4460
Processorsnelheid:
3,2 GHz
Processorsnelheid met turbo:
3,4 GHz
Processor merk:
Intel
Processor nummer:
i5-4460
Processormodel:
Intel Core i5
Aantal processorkernen:
4
Artikelnummer:
1376048
WERKGEHEUGEN
Werkgeheugen:
8 GB RAM
Geheugentype:
DDR3
GRAFIEKKAART
Fabrikant grafische kaart:
NVIDIA
Grafische kaart:
GeForce GTX 960
Grafisch geheugen:
2 GB
Type grafisch geheugen:
GDDR5
HARDE SCHIJF
Capaciteit harde schijf:
1 TB
Totale opslagruimte in GB:
128 GB SSD + 1 TB HDD
Solid State Drive (SSD):
ja
Rotatiesnelheid:
7200 rpm
OPTISCH LOOPWERK
Optische drive:
DVD Brander
Blu-ray speler:
nee
CONNECTIVITEIT
Aansluitingen:
DisplayPort , HDMI , DVI-D , DVI-I , LAN (RJ-45) , 4x USB 3.0 , 4x USB 2.0 , hoofdtelefoon , microfoon
Ethernetsnelheid:
1000Mbps (Gigabit Ethernet)
UITVOERING
Besturingssysteem:
Windows 8.1
Kaartlezer:
ja
ALGEMENE EIGENSCHAPPEN
Type apparaat:
Desktop
Kleur:
Zwart
Breedte:
18.5 cm
Hoogte:
38 cm
Diepte:
43 cm
Gewicht:
9 kg

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-11 09:54
Heb je al met Mediamarkt zelf contact opgenomen? Het volgende staat namelijk in hun voorwaarden:
Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet
in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien
dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de
klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:
a. Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
b. Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst,
advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de
betreffende aanbieder.
c. De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de
vestiging van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
d. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via
internet.
e. Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop,
groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in
Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.
f. Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de
laagste prijsgarantie.
bron: http://www.mediamarkt.nl/...%20Verkoopvoorwaarden.pdf

[ Voor 3% gewijzigd door Audiowaste op 21-05-2015 12:36 ]

• jeroenman40
gysman11 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:35:
Raar topic dit.

Zie:
pricewatch: Dell XPS 13 (2015) 9343-8451

Prijs varieert van 1449 euro to 1650 euro.

En je vraag is? Prijzen verschillen nu eenmaal per aanbieder.
Rare reactie, ik zie geen mediamarkt en geen medion pc in je linkje staan, waarom reageer je?

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Denk dat het veel makkelijker is:
Omdat het kan.

En vergeet niet dat de MM ook winst moet maken, bij Medion bestel je gewoon direct.

En het is niet hetzelfde product, zit een andere HDD in,

Overigens kun je niet doodgaan aan een beetje normaal/aardig doen in een topic, wij proberen jou te helpen, dus een wat betere toon mag wel.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:37:
[...]

Rare reactie, ik zie geen mediamarkt en geen medion pc in je linkje staan, waarom reageer je?
Waarom open je een topic als het antwoord op je vraag alleen de mediamarkt kan geven? bel/email/twitter of whatever

39

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:35:
Lange, vreemd lezende lijsten met specificaties
Nogmaals, wat verwacht je nu? Je hebt al lijsten met specs gegeven. Bedrijven als MM willen graag ook winst halen uit producten die ze verkopen. De een heeft meer marge dan een ander bedrijf en de 2TB disk is waarschijnlijk een low budget ding met dito techniek en performance.
gert_jan schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:31:
die laagste prijs garantie telt ook alleen voor fysieke winkels en dan ook nog in een straal van een x aantal kilometers om de betreffende mediamarkt.
Is overigens niet waar. MM heeft de laagste prijs garantie ook met diverse webshops, mits ze groot genoeg zijn. Zo had ik laatst een koptelefoon via de laagste prijs garantie 30 euro elders goedkoper gezien, was een webshop en kreeg wel degelijk 30 euro retour. Ik weet alleen even niet meer welke webwinkel het was. Het gaat dus om de mate van concurrentie. ;) CoolBlue is ook vooral webshop (met slechts 5 winkels, tov een heleboel van de MediaMarkt) en daarmee vergelijkt MM ook haar prijzen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 21-05-2015 12:42 ]

• Audiowaste
Kortom: neem contact op met MM en doe je verhaal. Nee heb je, ja kun je krijgen.

• gysman11
  • Niet online
Ik zal het toelichten. Mijn punt is, los van Mediamarkt en Medion, dat prijzen bij verschillende leveranciers nou eenmaal vaak verschillen. Dit kan zijn vanwege vraag/aanbod, vanwege promotie of andere economische redenen.

Feit is dat iedere aanbieder vrij is om het product aan te bieden voor een prijs die hem goed lijkt. En jou staat het vrij die prijs te betalen of verder te zoeken naar een leverancier die goedkoper is.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:01

Compizfox

Bait for wenchmarks

Medion is toch dat merk van de Aldi? Kun je dat tegenwoordig ook al bij de Media Markt kopen?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:35

Sorbo

Uw hulp in huis!

jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:37:
[...]

Dat soort reacties krijg je als je een topic maakt met 0 discussiewaarde, een vraag waarvan je het antwoord had kunnen raden en een vijandelijke houding als deze.

We zijn echt de kwaadsten niet en willen best helpen, maar er is in dit geval niets om te helpen. Je hebt je product gewoon bij de verkeerde winkel gekocht. Prijzen staan niet vast, zijn niet gereguleerd en kunnen dus tussen aanbieders verschillen. Beter onderzoek doen vooraf scheelt daarin een hele hoop.

Neem contact op met de mediamarkt (met een iets vriendelijkere houding aub, de gemiddelde helpdeskmedewerker heeft het al zwaar genoeg) en kijk of zij iets voor je kunnen betekenen. Zo niet, dan heb je alsnog een mooie nieuwe PC, en leergeld voor de volgende keer.
Compizfox schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:45:
Medion is toch dat merk van de Aldi? Kun je dat tegenwoordig ook al bij de Media Markt kopen?
offtopic:
Medion is sinds een tijd eigendom van Lenovo. Voor die tijd waren ze inderdaad een huismerk van onder andere de Aldi, tegenwoordig is het gewoon het budgetlabel van Lenovo, en zijn ze dus breder verkrijgbaar :)

[ Voor 18% gewijzigd door Sorbo op 21-05-2015 12:48 ]

• jeroenman40
gysman11 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:43:
[...]

Ik zal het toelichten. Mijn punt is, los van Mediamarkt en Medion, dat prijzen bij verschillende leveranciers nou eenmaal vaak verschillen. Dit kan zijn vanwege vraag/aanbod, vanwege promotie of andere economische redenen.

Feit is dat iedere aanbieder vrij is om het product aan te bieden voor een prijs die hem goed lijkt. En jou staat het vrij die prijs te betalen of verder te zoeken naar een leverancier die goedkoper is.
Wat je zegt is logisch, wat minder logisch is dat een bedrijf als mediamarkt een laagste prijs garantie geeft. natuurlijk moet mediamarkt winst maken, maar 150 euro lijkt mij dus een foutje.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:01

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb geen idee hoe het met die "laagste-prijsgarantie" zit (er zullen wel wat adders onder het gras zitten), maar zover ik weet moet je vóórdat je iets koopt altijd eerst dingen vergelijken: Verschillende producten vergelijken, maar ook prijzen tussen verschillende winkels.

Uiteraard is het dan het handigst als je dat doet voor je iets koopt ipv erna :P

Sorbo schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:45:
offtopic:
Medion is sinds een tijd eigendom van Lenovo. Voor die tijd waren ze inderdaad een huismerk van onder andere de Aldi, tegenwoordig is het gewoon het budgetlabel van Lenovo, en zijn ze dus breder verkrijgbaar :)
offtopic:
Thanks, weer wat geleerd ;) Ik ken het inderdaad puur als huismerk van de Aldi.

[ Voor 37% gewijzigd door Compizfox op 21-05-2015 12:51 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• gysman11
  • Niet online
In dat geval moet je dus niet hier om informatie vragen, maar bij de Mediamarkt...

edit: Verder is het "algemeen bekend" dat Mediamarkt weliswaar laagste prijsgarantie biedt, maar alleen als de klant de Mediamarkt daarop wijst, met bewijs.

Ze garanderen dus niet altijd de goedkoopste te zijn.

[ Voor 57% gewijzigd door gysman11 op 21-05-2015 12:50 ]

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-11 22:39
Maar ben je inmiddels al bij de MediaMarkt terug geweest, en zo ja, deel je ervaringen graag hier! :)

Verwijderd

Ik zie nergens dat het om dezelfde onderdelen gaat en/of artikel?
Alleen maar incomplete specificatie lijsten.

Sowieso extra harddisk

Ander moederbord?
Andere Case?
Ander type videokaart? (Zie alleen chipset staan)
Garantie?

Verwijderd

Wens je veel succes lol @ mediamarkt

• jeroenman40
Sorbo schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:45:
[...]

Dat soort reacties krijg je als je een topic maakt met 0 discussiewaarde, een vraag waarvan je het antwoord had kunnen raden en een vijandelijke houding als deze.

We zijn echt de kwaadsten niet en willen best helpen, maar er is in dit geval niets om te helpen. Je hebt je product gewoon bij de verkeerde winkel gekocht. Prijzen staan niet vast, zijn niet gereguleerd en kunnen dus tussen aanbieders verschillen. Beter onderzoek doen vooraf scheelt daarin een hele hoop.

Neem contact op met de mediamarkt (met een iets vriendelijkere houding aub, de gemiddelde helpdeskmedewerker heeft het al zwaar genoeg) en kijk of zij iets voor je kunnen betekenen. Zo niet, dan heb je alsnog een mooie nieuwe PC, en leergeld voor de volgende keer.
Je stelt een vraag, en krijgt vervolgens reacties dat je beter onderzoek moet gaan doen. Dat is toch onzin? natuurlijk reageert iemand bot als je een ongevraagd antwoord geeft op een normaal gestelde vraag. Het enigste wat ik wilde weten is hoe zo iets mogelijk kon zijn, niet hoe ik beter onderzoek moet gaan doen. anders had dit wel in mijn vraag gestaan. gelukkig ben ik zelf ook een helpdeskmedewerker :)

• gysman11
  • Niet online
helpdeskmedewerkers krijgen over het algemeen graag complete informatie...

Edit: toch maar doorgestreept ;)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:45:
[...]

Wat je zegt is logisch, wat minder logisch is dat een bedrijf als mediamarkt een laagste prijs garantie geeft. natuurlijk moet mediamarkt winst maken, maar 150 euro lijkt mij dus een foutje.
Foutje ... :+ :D

Nee dat is gewoon de verkoopprijs waarin de kosten van de huur van het pand, het inkomen van de verkopers en nog een smak marge in zijn opgenomen. In de winkel had je ook kunnen onderhandelen over de prijs en niet af hoeven te gaan op het prijskaartje.

Jij hebt ervoor gekozen om dat ding voor die prijs daar te kopen. Niet achteraf klagen dat hij toch goedkoper is ergens anders tegen ons maar contact opnemen met MM.

Hou er wel rekening mee dat een webshop met alleen een magazijn dus lagere prijzen kan hanteren dan de MM. De vraag is waarom je zelf niet even meer onderzoek hebt gedaan naar de prijzen voor dit systeem voordat je 1000 euro uit ging geven?

Een tweaker (en daar reken ik mijzelf ook onder) zoekt net zolang tot hij het beste/juiste product heeft voor de laagst mogelijke prijs.

Neem dus contact op met de MM en vraag vriendelijk of ze iets voor je kunnen betekenen. Dat het wel heel zuur is van je welverdiende centjes enz enz. Misschien krijg je wat terug maar als je ervan uit gaat dat je niets terugkrijgt dan is elke euro die ze teruggeven mooi meegenomen.

En natuurlijk volgende keer beter onderzoek doen en niet achteraf gaan klagen.
jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:50:
[...]
Je stelt een vraag, en krijgt vervolgens reacties dat je beter onderzoek moet gaan doen. Dat is toch onzin? natuurlijk reageert iemand bot als je een ongevraagd antwoord geeft op een normaal gestelde vraag. Het enigste wat ik wilde weten is hoe zo iets mogelijk kon zijn, niet hoe ik beter onderzoek moet gaan doen. anders had dit wel in mijn vraag gestaan. gelukkig ben ik zelf ook een helpdeskmedewerker :)
Komt op hetzelfde neer dat een pak DE koffie bij de AH 30 cent duurder is dan de Jumbo. Kun je over klagen en vragen waarom maar je kiest er zelf voor om je koffie bij de AH te kopen. Snap je het nu?

[ Voor 19% gewijzigd door Frostbite op 21-05-2015 13:00 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Vraag: Ja maar hoe komt het prijsverschil?
Antwoorden: beter de prijzen uitzoeken voordat je iets koopt , bel de MM voor antwoord , winkels hebben ieder zo z'n eigen prijzen.
Antwoord: vraag het de MM
Vraag: Ja maar hoe komt het prijsverschil? en post de pc specificaties

Begin je het langzaam het licht te zien?

39

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:35

Sorbo

Uw hulp in huis!

[...]

Zo natuurlijk vind ik een houding als deze anders niet. Bot reageren is een keuze, en geen vanzelfsprekend iets. Je kunt er ook voor kiezen om je fout in te zien, af te druipen en te beseffen dat je vooraf gewoon beter had moeten kijken. Het balletje ligt bij jou, en reacties als de jouwe veroorzaken reacties als de onze.

Prijzen verschillen nou eenmaal van aanbieder tot aanbieder. Dat mag hier in Nederland gewoon, er zijn geen regels of wetten die stellen dat jij de laagste prijs hoort te krijgen, daar ben je zelf 100% verantwoordelijk voor. Dat de Mediamarkt een Laagste Prijsgarantie aanbiedt kan hierbij helpen, maar in dit geval val je buiten de voorwaarden daarvan.

De Laagste prijsgarantie geldt volgens de voorwaarden op fysieke winkels binnen 15km, waar het identiek zelfde product op dat moment op voorraad is. Jouw vergelijking betreft:

-Niet identiek hetzelfde product. Naast de duidelijke verschillen heeft de Medion PC een andere HDD, en dus ook een ander product ID.

-Een vergelijking met een webshop. Volgens de voorwaarden geldt het alleen op vrij binnenwandelbare, fysieke winkels in de buurt. De Medion webshop is een magazijn ergens in Nederland, en waarschijnlijk niet ergens in de 15km rondom jouw mediamarkt.

• jeroenman40
Fietsbel schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:55:
[...]

Antwoorden: beter de prijzen uitzoeken voordat je iets koopt , bel de MM voor antwoord , winkels hebben ieder zo z'n eigen prijzen.
Vraag: Ja maar hoe komt het prijsverschil? en post de pc specificaties

Begin je het langzaam het licht te zien?
Bedankt voor het samenvatten van dit topic, heel leerzaam!

Nogmaals bedankt!

• Audiowaste
Graag gedaan, kleine moeite.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:02:
[...]

Nogmaals bedankt!
Graag gedaan, al zijn we nu wel benieuwd naar het antwoord van de MM :)

39

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:02:
[...]

Nogmaals bedankt!
Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/026/futuramafry.jpg

Not sure...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• gysman11
  • Niet online
ik hoop oprecht wel dat je nog even belt, en het antwoord met ons deelt.

• jeroenman40
Er zitten figuren tussen hier, maargoed. ik bel straks en jullie horen het.

• r3solution
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
nvm :X

[ Voor 95% gewijzigd door r3solution op 21-05-2015 13:16 ]

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:59
Medion PC kopen 8)7

• jeroenman40
haha, waar is je reactie nu heen dat ik vaker met je om moet gaan r3solution! XD
=

• jeroenman40

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:26

br00ky

Moderator Harde Waren
jeroenman40 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:14:
Er zitten figuren tussen hier, maargoed. ik bel straks en jullie horen het.
Mwa, dit topic heeft dermate weinig discussiewaarde, eigen inzet en is daarbij ook nog eens ontspoord dat het wel genoeg is geweest.

Overigens horen dit soort kwesties niet hier, maar in Shopping Forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.