My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik neem aan dat je verwachting is dat wij nu oplossingen aandragen?
Probleem heb je bij alle browsers?
Probleem heb je bij alle browsers?
Laat ik het zo stellen: het werkt over het algemeen perfect. Ik gebruik een recente Chrome (42.0.2311.152 m) op Windows 8. En ik kreeg in eerste instantie een foutmelding over een URL die niet gevonden kon worden. Hij werkt wel in Internet Explorer. Overigens werkt ook de optie om de reclame te skippen na x seconden niet in Chrome: die verschijnt niet.
[ Voor 2% gewijzigd door ATS op 21-05-2015 09:24 . Reden: Chrome versienummer ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Net even getest op Chrome, maar hier werkt het zonder problemen. Chrome Extensions eens uitschakelen en dan nog eens proberen.
En weer een video die niet speelt. Ook niet in privacy modus (dus zonder enige plugin/extension) trouwens: nieuws: Microsoft bevestigt Cortana naar Android en iOS te brengen
De reclame werkt, de video zelf blijft zwart. Chrome 43.0.2357.65 m
In IE werkt het wel, maar krijg ik twee (verschillende) Skip Add opties: eentje in de bekende rechter bovenhoek, en nog eentje iets onder het midden rechts. Die onderste is sneller
De reclame werkt, de video zelf blijft zwart. Chrome 43.0.2357.65 m
In IE werkt het wel, maar krijg ik twee (verschillende) Skip Add opties: eentje in de bekende rechter bovenhoek, en nog eentje iets onder het midden rechts. Die onderste is sneller
Zelfde hier, werkt in IE 11 met twee skip opties, werkt niet in Chrome 43.0.2357.81 m. Reclame wordt getoond, maar video blijft zwart. Win7 Pro x64. Na wat refreshen werkt de video in Chrome soms wel, maar echt een patroon heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Bedankt voor de meldingen, we gaan er naar kijken.
En nog weer eentje; het wordt irritant...
geek: Jachtluipaard-robot kan rennend over obstakels springen
geek: Jachtluipaard-robot kan rennend over obstakels springen
Pagina: 1