Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video stuk in LG review?

Pagina: 1
Acties:

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37
Ik heb problemen met het afspelen van de video in reviews: LG G4: praktisch toestel met originaliteit als optie De video start helemaal niet. De reclame wel.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 22:34
Ik neem aan dat je verwachting is dat wij nu oplossingen aandragen?
Probleem heb je bij alle browsers?

• ATS
Laat ik het zo stellen: het werkt over het algemeen perfect. Ik gebruik een recente Chrome (42.0.2311.152 m) op Windows 8. En ik kreeg in eerste instantie een foutmelding over een URL die niet gevonden kon worden. Hij werkt wel in Internet Explorer. Overigens werkt ook de optie om de reclame te skippen na x seconden niet in Chrome: die verschijnt niet.

[ Voor 2% gewijzigd door ATS op 21-05-2015 09:24 . Reden: Chrome versienummer ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 22:34
Net even getest op Chrome, maar hier werkt het zonder problemen. Chrome Extensions eens uitschakelen en dan nog eens proberen.

• ATS
En weer een video die niet speelt. Ook niet in privacy modus (dus zonder enige plugin/extension) trouwens: nieuws: Microsoft bevestigt Cortana naar Android en iOS te brengen

De reclame werkt, de video zelf blijft zwart. Chrome 43.0.2357.65 m

In IE werkt het wel, maar krijg ik twee (verschillende) Skip Add opties: eentje in de bekende rechter bovenhoek, en nog eentje iets onder het midden rechts. Die onderste is sneller :)

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02:56

Tribits

Onkruid vergaat niet

Zelfde hier, werkt in IE 11 met twee skip opties, werkt niet in Chrome 43.0.2357.81 m. Reclame wordt getoond, maar video blijft zwart. Win7 Pro x64. Na wat refreshen werkt de video in Chrome soms wel, maar echt een patroon heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Bedankt voor de meldingen, we gaan er naar kijken.

• ATS
En nog weer eentje; het wordt irritant...

geek: Jachtluipaard-robot kan rennend over obstakels springen

Pagina: 1