Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:57
Beste Tweakers,

Ik wil graag mijn PC een upgrade geven. Hij is aangeschaft in 2013 en trekt de meeste games nog erg goed, maar ik merk dat GTA 5 en The Witcher toch wat sneller kunnen draaien :). Mijn vraag aan jullie is welke component(en) ik het beste kan vervangen? Is alleen een videokaart upgrade voldoende? Of moet o.a. de processor ook vervangen worden?

Mijn huidige systeem zal ik hierboven vermelden. Qua kosten heb ik geen eenduidige richtlijn; ik zoek een goede prijs-kwaliteit verhouding.

P.S. De link van de GelL Dual Ram kan ik niet vinden, eigenlijk is het deze;
GeIL Dragon RAM Dual Channel Kit - Geheugen - 16 GB : 2
x 8 GB - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800 -
CL11 - 1.5 V - ni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Ehm, het is handiger om je huidige setup in een lijst (kolom) te zetten :). Dat is wat overzichtelijker. Dit doe je zo: Handleiding Pricewatch

Ik denk dat je overigens ook dit nog bent vergeten.

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-05-2015 09:27 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebjorno
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-08 12:26
vaak is het voldoende om een goede nieuwe gpu te kopen maar zoals al gezegd is, dat kan alleen goed beoordeeld worden als je de volledige specs van je build met ons deelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 22:49

timal

hey

Als het The Witcher 3 betreft heb je misschien hier wat aan:
AMD komt nog voor release nieuwe driver met work-around voor The Witcher 3
Maar als je nu een HD7970 lijkt het me dat een upgrade meer kost dan het oplevert, ik zou even wachten totdat bekend is wat de R9 300 series doen.
Het systeem ziet er naar mijn mening nog best goed uit, op welke resolutie/ settings speel je momenteel?

En zoals hierboven al gemeld is een tabelletje wat overzichtelijker voor je huidige componenten