Geachte/beste redactie,
Ik kreeg op 08-05-2015 de volgende mail van "<snip>" met als onderwerp "Goed nieuws van Tweakers!!!"
Ik weet niet of ik nu te ongeduldig ben, of dat er iets mis gaat?
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Miicker (Mickey)
Ik kreeg op 08-05-2015 de volgende mail van "<snip>" met als onderwerp "Goed nieuws van Tweakers!!!"
Ik heb hier dezelfde dag nog op gereageerd, dat ik zeer blij was met de prijs en heb mijn adres verstuurd, echter heb ik nog geen reactie ontvangen. Op 17-05-2015 heb ik er nog een mail achteraan gestuurd, maar ook daar heb ik tot op heden geen reactie ontvangen.Hoi miicker,
Onlangs heb jij meegedaan aan de Philips Hue actie op Tweakers. Goed nieuws! Jij bent een van de vijf gelukkige Tweakers die het Philips Hue Prijzenpakket heeft gewonnen. Je bent degene die een Starterskit en een Lightstrip heeft gewonnen, en je op weg kan helpen om je originele idee uit te voeren. We zijn erg enthousiast over je idee van je inzending, en zijn benieuwd naar je bevindingen van de Hue.
Graag sturen we je het Philips Hue prijzenpakket toe, zodat je deze meteen kunt gebruiken om je leuke idee in de praktijk toe te passen.
Ik ontvang graag je adresgegevens voor de verzending van het Philips Hue Prijzenpakket. Deze informatie wordt niet aan derden gegeven.
Laat je nog even weten op het forumtopic hoe je de lampen hebt gebruikt?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd even contact met me opnemen.
Groet, Maartje
Ik weet niet of ik nu te ongeduldig ben, of dat er iets mis gaat?
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Miicker (Mickey)
[ Voor 0% gewijzigd door Wilbert de Vries op 22-05-2015 09:53 . Reden: mailadres vermelden is niet nodig ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.