Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik zoek een?
Android telefoon, Max +/- 5 inch. 1920x1080 minimaal, hoger mag maar is niet belangrijk. De camera knop op de Xperia Z1 vind ik zelf erg prettig, dus als er zoiets is dan zou dit erg fijn zijn.

De voornaamste reden dat ik opzoek ben naar een andere telefoon is omdat mijn huidige toestel regelmatig spontaan uitvalt en dan weigert op te starten totdat hij wordt aangesloten op netstroom. Ben aan T-Mobile gebonden i.v.m. de beste dekking in mijn regio. (De enigste andere is KPN, maar deze is duurder.)

Wat is je budget?
100 tot 400 euro (simlock vrij) of max. 42,50 euro per maand bij T-Mobile met min 3gb internet en 120 min. bellen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
-Whatsapp
-Snapchat
-Facebook
-Email
-Goede foto's (geen camera kwaliteit, maar wel goed genoeg om te kunnen printen)
-Light gaming (Plants vs. Zombies achtige spellen)
-Veel GPS gebruik (dus batterij is belangrijk)
-Office Mobile
-Foto's maken. Vooral op vakantie etc. als het snel moet. (Lees, geen tijd om 'echte' camera te pakken)

Wat heb je zelf al gevonden?
-Motorola Moto E (Alleen nadeel van resolutie)
-Huawei P8 (€409,- met Coolblue Ben truc)
-Honor 6
-Huawei Ascend P7 Zwart
-HTC One M8 (€473,- met Coolblue Ben truc, eigenlijk boven budget)

Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik een telefoon willen kopen waarmee ik daarna lang door kan en mij dus niet druk hoef te maken over support / updates, ook is het belangrijk dat het goed leverbaar is aangezien ik hem graag over 1.5 week meeneem op vakantie. Andere modellen dan hierboven opgenoemd zijn natuurlijk ook welkom.

[ Voor 7% gewijzigd door BinaryRun op 21-05-2015 13:10 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Samsung S5? Die heeft een verwisselbare batterij, wat een onderdeel is wat normaal na een 2 jaar minder wordt, en is veel verkocht dus veel aftermarket assecoires, en kost 385 in de pricewatch dus binnen budget zonder trucs.

Verwijderd

Welke coolblue ben truc? Kan er niks over terug vinden. :'(

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:37
Bij coolblue met ben bestellen en gelijk ook weer ben opzeggen.

• BinaryRun
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:44:
Welke coolblue ben truc? Kan er niks over terug vinden. :'(
Ben maandabonnement nemen met je toestel. Scheelt gemiddeld zo'n 80 euro en na een maand niet verlengen.

[ Voor 5% gewijzigd door BinaryRun op 21-05-2015 22:56 ]

• BinaryRun
swhnld schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:34:
Samsung S5? Die heeft een verwisselbare batterij, wat een onderdeel is wat normaal na een 2 jaar minder wordt, en is veel verkocht dus veel aftermarket assecoires, en kost 385 in de pricewatch dus binnen budget zonder trucs.
Klinkt interessant, maar ik ben zelf geen fan van hun UI en de camera module aan de achterkant. Vandaar dat ik geen Samsungs had opgenomen. Het is inderdaad wel een goede suggestie om te kijken naar een model met een verwisselbare batterij.

[ Voor 9% gewijzigd door BinaryRun op 21-05-2015 22:59 ]

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:23
Het probleem met Android in deze prijsklasse (tot 400) is, dat je je vrijwel altijd druk moet maken over of je updates krijgt, behalve bij Motorola. Een Moto G of Moto X voldoen aan die eis (de Moto X had geloof ik sneller een update naar 5.0 dan sommige Nexus-apparaten), hoewel daar de camera niet het beste is. Batterijduur met veel GPS zal vermoedelijk ook tegenvallen.

Je kunt nog even naar de LG G2 kijken. Hoewel al weer wat ouder, voldoet hij denk ik aan vrij veel van je eisen. Heeft een goede processor, redelijke camera, prima batterijduur en een mooi groot scherm (Office Mobile). Ik denk dat je update-eis dan buiten de boot valt, maar ben bang dat je met dit eisenpakket i.c.m. het budget sowieso een eis moet laten vallen.
Pagina: 1