Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, denk hierbij aan spellen zoals Battlefield en Call of Duty. Daarnaast kijk ik series/films op de computer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget in gedachten van 1300 tot 1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor en randapparatuur heb ik al. Zit er wel over te denken om ook een nieuw geluidssetje met eventuele geluidskaart aan te schaffen maar dat wordt fase 2.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor de GTX 970 omdat die in veel testen er beter uit komt als de R290.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt me niet uit. Ik hoef niet de stilste pc die er is maar ook weer geen stofzuiger.
Ga je overklokken?
Nee dat ben ik niet van plan. Ik heb wel voor de K variant gekozen omdat het maar 15 euro verschilt (mocht ik me er toch ooit aan willen wagen).
Voeding
Waar ik ook over twijfel is de voeding. De M12II is er ook in een 520W variant, zou dat ook 'ruim' voldoende zijn? Wil niet krap/net aan zitten.
Systeem
Zien jullie nog verbeter punten? Er is nog een kleine ruimte in het budget.
Bedankt alvast voor jullie input.
Gamen, denk hierbij aan spellen zoals Battlefield en Call of Duty. Daarnaast kijk ik series/films op de computer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget in gedachten van 1300 tot 1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor en randapparatuur heb ik al. Zit er wel over te denken om ook een nieuw geluidssetje met eventuele geluidskaart aan te schaffen maar dat wordt fase 2.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor de GTX 970 omdat die in veel testen er beter uit komt als de R290.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt me niet uit. Ik hoef niet de stilste pc die er is maar ook weer geen stofzuiger.
Ga je overklokken?
Nee dat ben ik niet van plan. Ik heb wel voor de K variant gekozen omdat het maar 15 euro verschilt (mocht ik me er toch ooit aan willen wagen).
Voeding
Waar ik ook over twijfel is de voeding. De M12II is er ook in een 520W variant, zou dat ook 'ruim' voldoende zijn? Wil niet krap/net aan zitten.
Systeem
Zien jullie nog verbeter punten? Er is nog een kleine ruimte in het budget.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 237,- | € 237,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger | € 159,95 | € 159,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 360,95 | € 360,95 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD20EFRX, 2TB | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9B | € 122,50 | € 122,50 |
| 1 | Seasonic M12II 620W | € 81,60 | € 81,60 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 191,66 | € 191,66 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.351,56 | |
Bedankt alvast voor jullie input.