Toon posts:

welke 2.1 speakerset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Help. Ik weet niet welke 2.1/5.1 speakerset ik moet kopen ik luister voornamelijk muziek en dat is vooral iets waar ik de subwoofer belangrijk in vind met hardstyle. Weet iemand welke 2.1/5.1 speakerset hiervoor het beste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 20:48
Deze vraag hoort thuis in het Consumentenelektronica Aankoopadvies.
Verder zou het fijn zijn als je zelf al het een en ander uitzoekt.
Wat heb je al gevonden? Wat is je budget? Wil je een alles-in-1 of een losse versterker + losse speakers en subwoofer?

[ Voor 4% gewijzigd door MyBearTibbers op 20-05-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Veel voor weinig € : pricewatch: Logitech Speaker System Z623

Check de reviews.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees het beleid even door voordat je iets post?
https://gathering.tweaker...ssages/1320956#specifiek2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Hier in onze woonkeuken heb ik een oude Logitech Z3 gezet.
En dit is een raar gevormde ruimte
geen muur loopt recht het is een soort L vorm met aan de top van de L ongeveer 5m breed, dan loopt het naar de bocht van de L af naar 4,5m
Het is onder het dak, dus twee schuine delen ipv een recht plafond waarbij het hoogste punt meer dn 4 m is.

Dit eenvoudige speakersetje vult dit netjes op en niemand van ons gezin nch bezoek mist iets in de muziek.
Ik heb dit setje ooit eens via V&A of marktplaats gekocht (nadat een vriend die er 1 had er nog 1 wilde omdat hij de zijne van zijn pc naar de stereo had verplaatst en bakken met ruimte bespaarde door zijn hoge grote torenspeakers weg te doen.)

Het zal vast beter en harder kunnen, maar voor ons is het prima, voor onze verhuizing heb ik mijn 2 grote Yamaha speakers en Pioneer versterker aan een andere riend cadeau gedaan, ja het geluid was voller en kon harder maar de ruimte heb ik er nu niet meer voor over. Elders heb ik een 5.1 audioset staan omdat er veel meer ingangen op zitten (digitale piano, digitale drum, en jack input voor oa notebook/ipad/phones) maar zonder de instrumenten zou ik zo weer voor een stevig Logiteh setje gaan, du zoiets als hierboven is aangeraden (we zou ik even een winkel instappen waar ze die verkopen om er wat muziek op te luisteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-10 21:08
Wil je 5.1 of 2.1? Er zit namelijk wel een verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 14:06

FeaR

In GoT we trust

Schopje naar Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien het om een aankoopadvies gaat. Verzoek van onze kant is om toch wel wat meer eigen inzet te tonen. Antwoord geven op de vragen die in de post van MyBearTibbers is daarmee een goed begin.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1