Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag League of Legends en Minecraft spelen met redelijke frame rates
Wat mag het systeem gaan kosten?
330 euro maximaal inclusief verzenkosten en Assemblage windows regel ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik regel zelf alle randapparatuur. Bij de componenten heb ik jullie hulp nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet zelf vrij weinig van dit onderwerp af en ik heb hiervoor jullie advies nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een intel processor. Voor de rest maken merken mij helemaal niks uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het systeem natuurlijk zo stil mogelijk maar ik wil hier geen extra geld aan uitgeven, het i dus geen must.
Ga je overklokken?
Dat ben ik niet van plan, maar met enige uitleg zou dit mijn performance op deze prijs klasse wel flink verhogen. Maar nogmaals ik heb hier helemaal geen verstand van.
Ik heb zelf geen lijstje kunnen maken, ik hoopte dat jullie mij daarmee zouden kunnen helpen
Ik wil graag League of Legends en Minecraft spelen met redelijke frame rates
Wat mag het systeem gaan kosten?
330 euro maximaal inclusief verzenkosten en Assemblage windows regel ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik regel zelf alle randapparatuur. Bij de componenten heb ik jullie hulp nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet zelf vrij weinig van dit onderwerp af en ik heb hiervoor jullie advies nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een intel processor. Voor de rest maken merken mij helemaal niks uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het systeem natuurlijk zo stil mogelijk maar ik wil hier geen extra geld aan uitgeven, het i dus geen must.
Ga je overklokken?
Dat ben ik niet van plan, maar met enige uitleg zou dit mijn performance op deze prijs klasse wel flink verhogen. Maar nogmaals ik heb hier helemaal geen verstand van.
Ik heb zelf geen lijstje kunnen maken, ik hoopte dat jullie mij daarmee zouden kunnen helpen
[ Voor 3% gewijzigd door Thomdebom35 op 20-05-2015 21:15 ]