Facebook account gehackt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemmyDZ
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-10 11:01
Hallo allemaal,

Ik heb te maken met een gehackt Facebook account. Het wachtwoord is onlangs door iemand anders veranderd en sindsdien kan ik niet meer inloggen.
Ik heb inmiddels het account weten te blokkeren, maar ik kan er dus niet meer op komen.

Dingen die ik al heb geprobeerd:

- Vertrouwde personen (die heb ik namelijk nooit ingesteld)
- Herstel via Hotmail (mijn Hotmail account is jaren geleden geblokkeerd, plus mijn huidige telefoonnummer is niet bekend bij Microsoft, hetgeen ook nodig is voor de hersteloptie)
- Beveiligingsvraag (kan niet, omdat je dan uiteindelijk weer uitkomt bij de vertrouwde personen)

Het account is dus momenteel geblokkeerd, waardoor er (hopelijk) niks mee kan gebeuren, maar ik zou het heel graag weer willen herstellen.
Op dit moment heb ik geen idee wat ik verder kan proberen, vandaar dat ik mijn vraag nu hier stel.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Bij voorbaat dank!

(Ik heb deze vraag ook gesteld op het Facebook Help Center, maar daarop nog geen antwoord ontvangen)

Met vriendelijke groet,
RemmyDZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Check het hacked accounts deel van de Facebook Help: https://www.facebook.com/help/131719720300233

Als er verder geen andere opties zijn, zit er niks anders op dan een nieuw account aanmaken en dit goed beveiligen qua password.

Verder kunnen je vrienden op Facebook je helpen. Zie daarvoor dit: https://www.facebook.com/help/215543298568604/

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarom gebruik je eigenlijk nog facebook op een email die het al jaren niet meer doet? Dat is natuurlijk niet echt slim en je staat nu niet bepaald sterk richting facebook daarmee :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 15:31
Je account is niet gehackt, je hebt waarschijnlijk zo'n post op je wall gekregen waarop je geklikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Volgens mij heb je ook een optie waarbij je je ID gegevens naar Facebook opstuurt. Je maakt een foto van je rijbewijs/ID/paspoort. Zij controleren dat, en de controle ging bij mij binnen een paar minuten (hooguit a 30 minuten), waarna je een e-mail krijgt om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

hi!