Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Android gebruikers massaal getroffen door arrogantie Google.

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Verwijderd

Topicstarter
Deel 3.
Ik vind zeer vreemd dat dit topic dichtgaat. Een discussie of algemeen klachten topic lijkt mij niet overbodig en kritiek mag op elke manier geuit worden. Dit hoeft niet gecensureerd te gebeuren. De eerste post is juist zeer scherp neergezet, zodat er eens wat reuring ontstaat en volkomen bizar dat dit gesloten wordt?

Sinds de update worden tienduizenden gebruikers van dit besturingssysteem geconfronteerd met dramatische accutijden. In het verleden haalden gebruikers makkelijk de 5,5+ scherm tijd, maar nu mag men blij zijn met de helft. Dit komt door een bug die in de software zit, waardoor bepaalde apps de accu keihard leegtrekken

Dit probleem is al maanden geleden gemeld, maar tot op het heden blijft het muisstil bij dit arrogante bedrijf. Er is geen statement, geen timeframe, geen excuus etc. Dit is werkelijk een grof schandaal en Google laat hun gebruikers keihard in de kou staan en het boeit hen geen zak dat hun software ellende veroorzaakt. Let op, we hebben het over problemen die voor het eerst al 4(!!!!!) maanden geleden gemeld zijn.

Ook Tweakers doet helemaal niets. Er is werkelijk geen enkel artikel hierover verschenen, geen kritische onderzoeksjournalistiek, geen interviews etc. Terwijl dit een zwaar nieuwswaardig artikel is, omdat tienduizenden gebruikers getroffen worden. Ik vind dit werkelijk waar bizar, maar schijnbaar is dit nieuwswaardig genoeg.

Ook vanuit de fabrikanten wordt niets vernomen. Zij zouden keihard moeten pushen bij Google om dit mega issue aan te kaarten, want de software van dit bedrijf ruïneert hun telefoons. Helaas steken zij echter hun tijd liever in marketingcampagnes, want toestellen die eenmaal verkocht zijn leveren toch geen value meer op.

Dit topic is bedoeld om alle klachten te verzamelen en dat wij de misselijkmakende arrogantie van Google spuugzat zijn. Hopelijk is dit genoeg reden voor grotere nieuwssites om dit onder de aandacht te brengen, zodat Google meer getriggerd wordt om iets te gaan doen. Tienduizenden gebruikers kun je niet in de kou laten staan, want dat zijn klanten en die jouw bedrijf groot hebben gemaakt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dicht, volgens mij waren de sluitberichten duidelijk. Dit is de laatste keer.

Dit topic is gesloten.