Aankomende maanden zit ik financieel weer wat ruimer, en ik heb besloten geld apart te zetten voor een game pc. De pc mag zo'n 500 á 600 euro kosten. Ik heb al eerder gekeken naar mogelijkheden en gevraagd naar meningen, maar ben uiteindelijk toch een heel andere richting op gegaan. Ik wil graag weten wat er binnen mijn budget nog te verbeteren valt aan deze build.
Budget - 500/600 euro
Doeleinde - Games zoals Skyrim, The witcher 2 (dus niet 3), Borderlands 2, Neverwinter en Dragon age spelen. Ook zal ik waarschijnlijk m'n foto's hierop bewerken en bewaren.
(Merk) voorkeuren - Uitendelijk ben ik voor een AMD processor gegaan, hier wil ik het ook t liefst op houden. Verder geen voorkeuren. Wel heb ik mijn oog op een sapphire Graphics Card (2e hands)
Ik heb verder geen randapperatuur wat ik mee neem naar deze pc. Daarom zit de monitor bij dit bedrag ingerekend.
Graphics card word dus waarschijnlijk een 2e hands, zoals al eerder genoemd. Ik heb op het moment een Sapphire Radeon op het oog, mocht die er nog zijn tegen de tijd dat ik het geld binnen heb, dan wordt dat mijn eerste keuze (tenzij iemand een beter voorstel heeft, daarvoor sta ik open)
Thanks
A.
Budget - 500/600 euro
Doeleinde - Games zoals Skyrim, The witcher 2 (dus niet 3), Borderlands 2, Neverwinter en Dragon age spelen. Ook zal ik waarschijnlijk m'n foto's hierop bewerken en bewaren.
(Merk) voorkeuren - Uitendelijk ben ik voor een AMD processor gegaan, hier wil ik het ook t liefst op houden. Verder geen voorkeuren. Wel heb ik mijn oog op een sapphire Graphics Card (2e hands)
Ik heb verder geen randapperatuur wat ik mee neem naar deze pc. Daarom zit de monitor bij dit bedrag ingerekend.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 90,76 | € 90,76 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 468,46 | |
Graphics card word dus waarschijnlijk een 2e hands, zoals al eerder genoemd. Ik heb op het moment een Sapphire Radeon op het oog, mocht die er nog zijn tegen de tijd dat ik het geld binnen heb, dan wordt dat mijn eerste keuze (tenzij iemand een beter voorstel heeft, daarvoor sta ik open)
Thanks
A.