Toon posts:

[Koeling] Cooler Master HAF X of Corsair Graphite 760T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Onlangs heb ik een bestelling gedaan + assemblage echter blijkt de kast Cooler Master HAF X niet op voorraad. Het alternatief voor 30 euro meer is de Corsair Graphite 760T.

Ik vraag mij echter af welke kast qua koeling beter is en/of meer opties biedt daarin? Ben van plan het op luchtkoeling te houden.

De kast van CM komt volgens zeggen 27 mei pas binnen waarna ze beginnen met assemblage.

Dus wordt het extra wachten of andere kast?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Eerlijk gezegd, tenzij je hele extreme dingen gaat doen is elke case van deze prijs om het even qua koeling. Pak er anders wat reviews bij. Waarom maak je je hierover zorgen?

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:53:
Eerlijk gezegd, tenzij je hele extreme dingen gaat doen is elke case van deze prijs om het even qua koeling. Pak er anders wat reviews bij. Waarom maak je je hierover zorgen?
30 euro of langere wachtijd dilemma. Koop ik voor 30 euro meer een kast met meer mogelijkheden of betere koeling is wat ik me afvraag. Heb iets nodig waarmee Ik de extra prijs kan onderbouwen.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:34
heel oud ik weet het. maar waarom niet de pricewatch: Fractal Design Define R5 Zwart

gewoon een goed no nonsense stille kast. en nog 50 euro goedkoper:P

tenzij je voor extended atx build gaat.

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-02 19:56
Ik heb zelf de 760T in het wit en het is echt een prachtige kast als je hem op je bureau of ergens gaat neerzetten waar die wat opener staat. Paar ledjes erbij en je wilt niks anders :) Airflow is ook zeker heel goed omdat die zo open is.