Ik ben op zoek naar een app (maar een aantal euro kosten) maar ik kan het niet vinden. Ik wil graag mp4 bestanden van de browser (gewoon door de URL) op kunnen slaan in mijn filmrol. Weet iemand hier een goede manier voor ?
Anoniem: 397139
AVPlayerHD of een andere vergelijkbare app, al twijfel ik of AVplayerHD er is voor de Iphone.
Het is mij niet helemaal duidelijk hoe je dit wilt doen. Als je dit vanaf PC wilt doen, dan heb je Handbrake. Die heeft zelfs voor diverse iDevices speciale profielen. Daarna kun je het bestand met iTunes op je iDevice zetten. Wil je echt direct vanuit een app, dan zul je naar een download tooltje moeten zoeken denk ik, maar dan kan het zijn dat je wellicht moet jailbreaken.
Heb je zelf ook al dingen gezocht en gevonden? Zo ja, welke apps waren dat en waarom vallen die voor jou buiten de boot?
Heb je zelf ook al dingen gezocht en gevonden? Zo ja, welke apps waren dat en waarom vallen die voor jou buiten de boot?
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 20-05-2015 16:57 ]
Zo uit mijn hoofd kan Goodreader wat jij wil.tom.cx schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:17:
Ik ben op zoek naar een app (maar een aantal euro kosten) maar ik kan het niet vinden. Ik wil graag mp4 bestanden van de browser (gewoon door de URL) op kunnen slaan in mijn filmrol. Weet iemand hier een goede manier voor ?
Ik heb een synology nas. Zal het eens uitproberen. Had daar nog niet naar gekeken.
Pagina: 1