Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloze router als repeater op PS4 via UTP?

Pagina: 1
Acties:

• V.Roelofs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-07 18:15
Ik heb een TP-Link WR1043ND die ik als repeater via utp op een PS4 wil aansluiten,nu heb ik de router zo ingesteld dat-ie als repeater dient,maar ik heb denk ik iets niet goed gedaan,want ik kan niet meer inloggen op de router via het ip adres,Wifi Analyzer ziet hem wel,dus twee keer een ip met dezelfde naam,maar verschillend MAC adres?
Wat heb ik vergeten of verkeerd gedaan?
En is wat ik wil zowiezo wel mogelijk???

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:26
Ik zou je zowiezo niet adviseren om met een repeater te werken. Is er geen mogelijkheid om naar die plek een kabel te trekken en dan vervolgens een Accespoint met draad aansluiten.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:42

Tazzios

..

V.Roelofs schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:54:
Ik heb een TP-Link WR1043ND die ik als repeater via utp op een PS4 wil aansluiten,nu heb ik de router zo ingesteld dat-ie als repeater dient,maar ik heb denk ik iets niet goed gedaan,want ik kan niet meer inloggen op de router via het ip adres,Wifi Analyzer ziet hem wel,dus twee keer een ip Draadloosnetwerk met dezelfde naam,maar verschillend MAC adres?
Wat heb ik vergeten of verkeerd gedaan?
En is wat ik wil zowiezo wel mogelijk???
Op welke router? Beide dienen een ander IP adres te hebben in hetzelfde subnet indien je ze wilt kunnen benaderen
Je zegt dat je hem al hebt ingesteld, dan neem ik aan dat het werkt en dat het enige probleem nu is dat je niet op "de router" kunt komen. Welke router je bedoelt en wat je wel te zien krijgt bij het niet kunnen inloggen is echter onduidelijk.
Iets meer gestructureerde info is welkom.

Of het met de standaard firmware kan weet ik niet maar met DD-WRT wel. Het heet daar "Client mode"

[ Voor 93% gewijzigd door Tazzios op 20-05-2015 14:11 ]

• V.Roelofs
Sorry,ben er al uit!
Ik had behalve voor de SSID ook de zelfde naam voor de WiFi verbinding gebruikt,ik dacht dat dat moest!
Zag er dus maar 1,maar waren er 2!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:42

Tazzios

..

Geen idee wat je hebt gedaan.
-SSID IS de Wifi naam
-In je TS gaf je aan aan er wel 2 te zien ( 2 macadresen)
Maar fijn dat het werkt. :+

• V.Roelofs
Ik klooi maar wat aan............en het werkt ook nog! lol

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
gewoon als "client bridge" er aan hangen.. en hem een statisch ip geven buiten je dhcp pool..

zo heb ik hier een R7000 als primaire AP staan. en een WDNR4000 die draadloos daar mee verbind ( 5ghz band -N ) voor betere 2.4ghz dekking in de slaapkamer... tablet doet geen 5ghz.. en 2.4ghz is hier gewoon drukker dan druk eigenlijk :')

en de eerste 9 adressen in mn subnet staan niet in mn dhcpserver.. en daar zitten de accesspoints ( x.y.10.2 x.y.10.3 ) in en mn Printserver, Ziggo decoder etc... router/homeserver hangt op x.y.10.1, vanaf 10.11 tot 10.253 is DHCP

werkt prima. kan ook gewoon nog een utp kabeltje in de WNDR4000 steken om iets bedraad aan te sluiten als ik dat zou willen werkt.. geen gedoe met dubbele NAT... of "vertraging" welke je wel hebt met een repeater..

404 Signature not found

Pagina: 1